اخبارخارجی

نویسنده صهیونیست: سیاست‌های نتانیاهو اسرائیل را به ویرانه تبدیل می‌کند

آوای سنت : یک نویسنده صهیونیست در تحلیلی نوشت که ادامه رفتارهای نتانیاهو و کابینه افراط‌گرای وی باعث نابودی این رژیم خواهد شد.

به نقل از عربی ۲۱، در زمانی که فضای داخلی رژیم صهیونیستی شاهد خشم شدید و تظاهرات علیه کابینه حاکم اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو است؛ یک نویسنده صهیونیست هشدار داد که جنون نخست‌وزیر این رژیم مطمئناً منجر به ویرانی اسرائیل و تجزیه و فروپاشی آن خواهد شد.

در مقاله‌ای که روز پنجشنبه در روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر شد، اوری مسخاف نویسنده صهیونیست تاکید کرد که خشم عمومی در خیابان‌ها یک جنگ است؛ جنگ علیه دولت تروریستی بنیامین نتانیاهو که بیش از دو ماه پیش شکل گرفت.

وی با هشدار اینکه اسرائیل از هم خواهد پاشید و دچار ویرانی می‌شود نوشت تروریسم اسرائیل تنها محدود به شهر حواره فلسطین نیست و احتمال انزوای اسرائیل به دلیل سیاست‌های خشونت‌بار نتانیاهو روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: باید نتانیاهو به سبب عدم صلاحیت، استعفا دهد زیرا کسی بی صلاحیت‌تر از او وجود ندارد.

این نویسنده در ادامه نوشت: من هرگز از آنچه نتانیاهو در اینجا با ائتلاف حریدی‌ها بر سر اسرائیل آورده تعجب نمی‌کنم. من فقط یک چیز برای گفتن به شما دارم: گسترش مخالفت‌ها با کابینه به ادارات و نهادها، چیزی است که تنها از نتانیاهو ساخته بود و این پایان جهان به معنای واقعی کلمه است.

مسغاف پیش بینی کرد دولت نتانیاهو برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت و میراث او نابودی پروژه صهیونیسم است زیرا کابینه نتانیاهو یک کابینه غیر پاسخگو است.

وی معتقد است که نتانیاهو به سرعت در اسرائیل به سمت بحران قانونی، اقتصادی و امنیتی در حال حرکت است و این کار را بر با تکیه بر اکثریت اندک ۳۰ هزار رای انجام می‌دهد و این غیر منطقی است.

وی در پایان نوشت: با توجه به وضعیت کنونی اسرائیل و با وجود این همه اختلافات و مشکلات، از هم نپاشیدن اسرائیل یک معجزه است. نتانیاهو و هوادارانش نمی‌توانند آن را نابود کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن