اخبارخارجی

پاسخ قرآنی فوتبالیست فرانسوی به هواداران

آوای سنت : ستاره فرانسوی یوونتوس با یک آیه قرآن به انتقادها از جانب هوادارانش درباره مصدومیت‌ها و محرومیت‌های پیاپی وی از حضور در مستطیل سبز را پاسخ داد.

به نقل از الاخبار، پل پوگبا، بازیکن فوتبال اهل کشور فرانسه که برای باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا بازی می‌کند، روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفند ترجمه انگلیسی آیه‌ای از قرآن کریم را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

این ستاره فوتبال که با سابقه بالای بازی در تیم‌های منچستر یونایتد و یوونتوس نزد فوتبال دوست‌ها شهرت دارد، از تابستان گذشته از منچستر به تیم یوونتوس برگشت ولی طولی نکشید که به دلیل مصدومیت و جراحی زانو، ماه‌ها دور از میادین ماند.

او در بازی دو هفته پیش برابر تورینو در فهرست یوونتوس قرار گرفت و کار را از روی نیمکت شروع کرد، ولی در شکست ۱-۰ برابر رم توانست بالاخره برای بیانکونری به میدان برود. درحالی‌که انتظار می‌رفت او پنجشنبه برابر فرایبورگ نیز در ترکیب قرار بگیرد، به خاطر بی‌انضباطی از فهرست خط خورد.

با این حال این بازیکن بار دیگر در تمرینات چند روز پیش یوونتوس دچار مصدومیت عضلانی شد و معلوم نیست که تا چه زمانی از حضور در مستطیل سبز دور مانده است.

پوگبا که فصل کابوس واری را سپری کرده است، در پاسخ به انتقادهای هواداران روز سه‌شنبه ترجمه انگلیسی آیه «لَا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا» (خداوند هیچ کس را جز به قدر توانایى‏‌اش تکلیف نمى‌کند) در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پاسخ قرآنی فوتبالیست فرانسوی به هواداران

انتهای پیام

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن