اخبارخارجی

پایان پروژه اهریمن سازی ایران

آوای سنت : پس از تهاجم ۷ اکتبر به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه رژیم صهیونیستی، پروژه اهریمن سازی ایران که بیش از یک دهه جهان عرب را درگیر خود کرده بود، به پایان رسید، همزمان باپایان یافتن اهریمن سازی ایران ، ادعای ارتش شکست ناپذیر ، دستگاه های اطلاعاتی شکست ناپذیر و هرچیزی که اسرائیل از شکست ناپذیری آن صحبت می کردبه پایان رسید

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ؛ همچنین این تصور واضح و آشکار نشان می دهد که محافظت از آن موجودیت هرگز از درون آن نبود، بلکه از بیرون آن بود،همچنین این تصور ایجاد شد که این پروژه صرفاً یهودی نیست و صهیونیسم در دایره وسیع تر، غیر یهودیان غرب را در عضویت خود دارد.

چقدر خوب گفت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی براینکه اسرائیل بدون کمک ایالات متحده آمریکا و بدون کمک های غرب نمی تواند سه روز دوام بیاورد و این کلام درستی است.

چیزی که همه کشورهای عربی و مسلمانان باید بدانند این است که هدف صریح این پروژه ایجاد کانون تنش در کشورهای عربی برای اهداف مورد نظر است. این امر هنگام بررسی شرایط ترور اسحاق رابین و آریل شارون، به وضوح نمایان می شود.

ایران و مردم ایران بخشی از امت اسلامی هستند، حکومت کنونی ایران اولین حکومتی بود که از آرمان اصلی اعراب حمایت کرد نه فقط به این دلیل که مسئله فلسطین یک حقیقت است، بلکه به این دلیل که حکومت جدید ایران، برخلاف رژیم شاه،درد فلسطین را احساس می کند و برای این موضوع ناراحت است،ایران از روز اول انقلاب خود ، سفارت رژیم صهیونیستی را بست، دیپلمات های آن را اخراج کرد و ساختمان سفارت را به سازمان آزادیبخش فلسطین سپرد.حکومت ایران از آن روز تاکنون، به آرمان فلسطین وفادار مانده است.

بسیار اندکند مردم عربی که فریب ادعاهای غرب در قبال ایران و تلاش برای ایجاد جدایی بین ایران و اعراب را خوردند . تا اینکه این حماسه تاریخی (طوفان الاقصی) بر همگان صحه گذاشت که ایران به طور آشکارنسبت به مسائل امت اسلام تعصب دارد و یک روز هم درحمایت از آن درنگ نکرد. امیدوارم همه کسانی که این ادعاها را باور دارند، دوباره خودشان را بررسی کنند و اگر در کنار ایران نمی ایستند، امیدوارم بی طرف بمانند.

اصل خبر را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن