اخبارداخلی

کردستان کانون توجه دشمنان برای اغتشاشات بود

رسانه رکن مردم سالاری و شاخص تعیین کننده در زمینه معرفی موفقیتهاست

آوای سنت : استاندار کردستان با بیان اینکه، رسانه رکن مردم سالاری و شاخص تعیین کننده در زمینه معرفی موفقیتهاست، گفت: لغزش قلم و انعکاس سخنان نادرست از ساحت خبرنگار تراز انقلاب دور است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر روز گذشته در مراسم روز خبرنگار که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در تعریف رسانه ملی طراز انقلاب اسلامی باید به این نکته توجه کنیم که بسیاری از ساختارها بین ما و کشورهای دیگر مشترک است از جمله نهادهای امنیتی، نهادهای نظامی و رسانه، اما آن چیزی که وجه تمایز جمهوری اسلامی با همه دنیا است این است که ما در چارچوب دین و شریعت فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه تراز انقلاب، هدف ابزار را توجیه نمی‌کند، افزود: این ارزش بزرگ کار رسانه‌ای خبرنگارانی است که در گستره جمهوری اسلامی متعهدانه کار می کنند.

وی گفت: شهادت می دهم مجموعه خبرنگاران در کردستان جزو دلسوزترین خبرنگاران کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: رسانه ها در عین توانمندی و رویارویی با کارزار رسانه ای در دنیا، از چارچوب دین و شریعت خارج نمی شوند و این هنر امام ماست که در دفاع مقدس و تنگناهایی که ما با دنیا طرف بودیم هیچگاه از چارچوب عدول نکرد.

وی با بیان اینکه کار رسانه ای در چارچوب دین و قانون هنر رسانه انقلابی است اضافه کرد: اصحاب رسانه آنچنان باید با توانمندی کار خود را انجام دهد که موثر باشد و رسانه های دشمن را ناکارآمد کنند و شکست دهند و این کار را هم در بسیاری از صحنه ها انجام داده اند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه آرمان مقدسی داریم که در هشت سال دفاع مقدس تجلی یافت و بعد از آن فرهنگ شد، افزود: سال گذشته، کردستان کانون توجه دشمنان برای اغتشاشات بود و با برنامه ریزی خاص و نقطه زنی در صدد بودند تا اقشار از انقلاب رویگردان شوند و در این میان، خبرنگاران به عنوان افراد شناخته شده، در نوک حملات قرار داشتند.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌ها که در شرایط سخت و پرخطر نسبت به پوشش برنامه‌ها و رویدادها همت می‌کنند، رسانه‌ها و مطبوعات را رکن مهمی در توسعه استان عنوان کرد و گفت: دشمن برای اینکه در کردستان موفق شود و دشمنی های خود را پیش ببرد نقشه های بسیاری کشیده بود اما رسانه های کردستان بدون ترس و واهمه و در کمال تعهد و مسئولیت پذیری پای کار بودند و موفق شدند و امروز هم اعلام می کنیم که دشمنی که برای استان ما طراحی ها کشیده بود را شکست دادیم.

زارعی کوشا تاکید کرد: رمز موفقیت، وفاق است و هرکسی آن را خدشه دار کند به مسیر موفقیت این استان لطمه وارد کرده است لذا نقش رسانه در جامعه امروز بسیار تعیین کننده است./کردتودی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن