اخبارخارجی

گسترش همکاریهای نظامی امارات و رژیم صهیونیستی

آوای سنت :یک شرکت اسرائیلی که در زمینه  تسلیحات پیشرفته فعالیت دارد، از افتتاح شعبه خود در امارات متحده عربی خبر داد، این اقدام پیش از سفر برنامه ریزی شده وزیر دفاع اسرائیل به دبی در هفته جاری انجام شد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، سازنده پهپادهای نظامی و سیستم های شناسایی فوتو الکتریک هرمس روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این شعبه را به منظور ایجاد همکاری بلند مدت با نیروهای مسلح امارات راه اندازی کرده است.

این بیانیه به نقل از ران کریل، معاون این شرکت که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴.۶ میلیارد دلار فروش داشته است، می گوید: امارات و سایر کشورهای منطقه بازارهای جدید و مهمی هستند. وی افزود: ما معتقدیم که محصولات ما موقعیت خوبی برای پاسخگویی به نیازها و فرصت‌های منطقه دارند.

این اقدام همزمان با سفر ژنرال آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به امارات برای شرکت در نمایشگاه هوایی دبی صورت گرفت. به گزارش خبرگزاری فرانسه، همتای اماراتی وی در پایان ماه اکتبر برای شرکت در یک دوره آموزشی نظامی بین المللی به اسرائیل سفر کرده بود.

نمایشگاه هوایی دوبی ۲۰۲۱ که اسرائیل در آن شرکت کرد، از روز یکشنبه آغاز شد و تا ۱۸ نوامبر با مشارکت گسترده سازمان های دولتی و شرکت های پیشرو و نوظهور در بخش های هوانوردی، فضایی و دفاعی ادامه خواهد داشت.

در اواسط سپتامبر ۲۰۲۰، اسرائیل و امارات توافق نامه ای را برای عادی سازی روابط تحت نظارت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امضا کردند و از آن زمان تاکنون دو طرف قراردادهای همکاری زیادی در بخش های مختلف منعقد کرده اند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن