اخبارخارجی

تاکید کویت بر تحریم اسرائیل

آوای سنت : کویت متعهد به تحریم اسرائیل، محصولات آن و شرکت هایی هستیم که با آن سروکار دارند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت،کویت در نشست کنفرانس افسران رابط دفاتر منطقه‌ای برای تحریم اسرائیل، بر پایبندی خود به تحریم اسرائیل تاکید و تحریم محصولات و شرکت‌های مرتبط با آن را تمدید و به روز رسانی کرد.

خبرگزاری کویت (KUNA) به نقل از مشاری الجارالله نماینده کویت در این نشست نوشت: هر کالایی که مشکوک به اسرائیلی بودن یا متعلق به شرکت های ممنوعه باشد،

با توجه به بخشنامه های رئیس اداره کل گمرک و توصیه دفاتر تحریم، اقدامات لازم در این زمینه انجام و آن کالا ضبط می شود.

الجارالله، پژوهشگر حقوقی در دفتر تحریم اسرائیل در اداره کل گمرک، افزود که رئیس کنفرانس با تاکید بر اینکه این دفتر یکی از فعال ترین دفاتری است که با دبیرخانه کل اتحادیه کشورهای عربی تعامل دارد،از نقش دفتر تحریم اسرائیل در کویت تمجید کرد.

وی با تاکید بر اینکه قوانین تحریم ابزاری برای فشار بر اسرائیل است، بر اهمیت ادامه اجرای تصمیمات و توصیه های صادر شده در کنفرانس توسط دفاتر تحریم اعراب تاکید کرد.

الجارالله با اشاره به اینکه در این کنفرانس درباره تعدادی از موضوعات از جمله ممنوعیت برخی از شرکت‌هایی که قوانین و شرایط تحریم اسرائیل در مورد آنها اعمال می‌شود بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که یکی از شرکت ها کامیون‌ها و برخی مواد را به ارتش اسرائیل منتقل می کند، اما هیچ سند قطعی در این مورد وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه کویت خواستار ارائه فرصت به دفتر فلسطینی برای اثبات دیدگاه خود در خصوص ارتباط این شرکت با ارتش اسرائیل است،تاکید کرد: با توجه به اهمیت  موضوع،بررسی و تصمیم گیری در باره آن به جلسه بعدی ارجاع خواهد شد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن