اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه اهل سنت تالش: سکوت غرب و جامعه جهانی در مقابل تعرض دوباره صهیونیستها به مسجد الاقصی خیانت به همه ارزش های انسانی است.

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در سخنانی سکوت در برابر جنایت صهیونیستها در فلسطین را خیانت به همه ارزش های انسانی عنوان کرد.

افندی حسین خانی پور امام جمعه اهل سنت مسجد جامع محمدیه شهرستان تالش در گفت و گو با خبرنگار شعبه گیلان تعرض و یورش وحشیانه صهیونیستها به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و راه حل مقابله با این جنایات را شکستن سکوت جامعه جهانی دانست.

وی با بیان اینکه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سکوت جامعه جهانی رخ داده است، خاطر نشان کرد: امروز اگر در گوشه ای از کشورهای غربی به یک کلیسا تعرض شود و یا بر عیله مسیحیان و یا یهودیان اقدامی صورت بگیرد، همه کشورهای غربی موضع گرفته و سریعا کشور و یا گروهی را محکوم و یا مورد حمله نظامی قرار می دهند.

امام جمعه اهل سنت تالش با اشاره به اینکه جنایت در کشورهای اسلامی علی الخصوص فلسطین در سکوت جوامع بشری و کشورهای غربی انجام می گیرد، افزود: این سکوت نه تنها خیانت به مسلمان و فلسطن است بلکه خیانت به همه ارزش های انسانی است.

وی با بیان اینکه این جنایات فقط از سوی ایران و چند کشور اسلامی محکوم شده است، گفت: باید در برابر این اقدامات جنایت کارانه اقدام عملی انجام شود که البته جبهه مقاومت فلسطین پاسخ آن را داده است و مقامات کشورمان نیز اقداماتی دیپلماتیک موثری انجام داده اند.

افندی خانی پور در ادامه سخنان خود جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سکوت جامعه جهانی را به شدت محکم کرد و گفت: اگر امت اسلام متحد باشند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود به فلسطین و یا هر کشور مسلمان دیگر تعرض نماید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن