اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب : حضور در انتخابات دفاع از دین و عقیده ما است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: حضور در انتخابات دفاع از آبرو، کرامت، حیثیت، دین و عقیده ما است از این رو همه وظیفه داریم در این رویداد مهم شرکت کنیم و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را شکست دهیم.

ماموستا مُلا «رشید ثنایی»  در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمن به دنبال این است تا ملت ما را از آرمان ها، اعتقادات و دین دور کند ولی دشمنان نظام بدانند که ما مردمی داریم که پایبند به نظام و دین و ولایت هستند و هیچگاه دست از آرمان های والای انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

وی با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: طبق فرمایش رهبری مردم ما همگی مومن هستند و از این رو بر رفع مشکلات مردم تاکید کردند و اشاره داشتند که وظیفه امامان جمعه سنگین است.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب همچنین با تبریک دهه فجر گفت: مردم و مسوولان باید قدردان جمهوری اسلامی و نعمت انقلاب باشند و لازم است جشن انقلاب با محوریت مردم و به خصوص جوانان به منظور تبیین دستاوردهای نظام برگزار شود.

ماموستا ثنایی همچنین با اشاره به خدمات نظام و انقلاب، تصریح کرد: باید قدردان خدمات نظام باشیم، امروز برق، گاز، آب، امنیت از نعمت های انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم و همچنین مسوولان نسبت به حل مشکلات و مطالبه های مردم اهتمام داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن