اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه سروآباد : راهپیمایی۲۲ بهمن امسال نمایش مردمی‌بودن انقلاب خواهد شد

آوای سنت : خطیب جمعه سروآباد گفت: همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز یکشنبه هفته آینده یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی به جهانیان نشان خواهیم داد و مردمی‌بودن انقلاب با حضور باشکوه مردم بار دیگر نمایش داده می‌شود.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شور و شوق خاصی نسبت به سال‌های قبل دارد در این راهپیمایی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا و اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

امام جمعه سروآباد گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت می‌کنند این انقلاب یک انقلاب مردمی است که تا ابد ماندگار خواهد بود و یار و یاور مظلومان و مستضعفان جهان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما امسال ۴۵ ساله شد و حقانیت آن یکبار دیگر بر جهانیان ثابت شد و این مهم به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: اگر امروز ما در امنیت و آرامش هستیم و دشمنان نمی‌توانند در امور داخلی کشور ما دخالت کنند و برای ما تصمیم‌گیری کنند به برکت همین انقلاب اسلامی است که با خون پاک شهدا آبیاری شده است و وظیفه ما ادامه راه شهدا و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: عامل اصلی این جنایات ضدانسانی آمریکای جنایتکار است که با تمام توان و قوای خود اسرائیل را حمایت می‌کند و قصد دارد این رژیم جعلی و پوچ را در جهان به رسمیت بشناساند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: تنها راه مقابله با توطئه‌های شوم و شیطانی دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل اتحاد و یکدلی مسلمانان جهان است، وحدت و اتحادی که دشمنان از آن به شدت در هراس هستند و تلاش می‌کنند این وحدت مسلمانان را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و در نهایت حق بر باطل پیروز خواهد شد و جهان را عدل و عدالت فرا می‌گیرد و ریشه ظلم و ستم برای همیشه خشکانیده می‌شود که تا آن زمان مسلمانان باید همدل و متحد و همصدا باشند.

وی در پایان ضمن تبریک معراج پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: مهمترین وصیت و توصیه پیامبر اکرم ( ص) وحدت و همدلی مسلمانان بود لذا وظیفه همه ما است که این توصیه و سفارش یگانه منجی عالم بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن