اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

امام جمعه سنندج: بازخوانی جنایات آمریکا روحیه دشمن‌شناسی را زنده نگه می‌دارد

آوای سنت : رستمی امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بازخوانی جنایات آمریکا علیه ملت بزرگ ایران، روح بصیرت و دشمن شناسی را در جامعه انقلابی و نسل جوان، زنده نگه خواهد داشت.

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با کُردتودی، اظهار داشت: نقش و جایگاه روحانیت در میان مردم غیر قابل انکار است، لذا دشمنان برای آسیب رساندن به نقش و جایگاه روحانیت به کارهای دور از اخلاق علیه آنها در میان مردم پرداخته تا به وسیله‌ی تخریب روحانیت به انقلاب اسلامی ایران، ضربه و آسیب وارد کنند.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: در دنیای امروز که دست‌های ناپاک و نامحرم می‌خواهند با ایجاد تفرقه و جدایی در میان مسلمانان به اسلام ضربه بزنند برای مقابله با این نقشه شوم باید به قرآن و دستورات آن برگردیم که این کار باید توسط روحانیون صورت پذیرد.

وی بیان داشت:  تفکری که به وسیله غرب ترویج می شود با تعبیرها و تفکرات دین اسلام و انقلاب اسلامی در تعارض است و باید بازخوانی عملکرد جنایتکارانه استکبار در تمامی ابعاد ظاهر و پنهان آن به تبین خصومتهای پایان ناپذیر امریکا علیه ملت های آزاده سر داده شود تا چهره واقعی دشمنان اسلام و انقلاب آشکار شود.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه  تمام مبارزات و آشوب‌هایی که علیه کشورهای اسلامی شکل می‌گیرد و مسلمانان زیادی را به خاک و خون میکشاند، به آمریکا باز می‌گردد افزود: در هر نقطه از جهان اگر یک مسلمان آسیب ببیند پیکره اسلام آسیب می‌بیند لذا همه باید با وحدت در برابر دشمنان بایستیم.

ماموستا رستمی گفت: کار استکبار جهانی از گذشته تا کنون در تمام دنیا جنایت و آدم‌کشی بوده است و دستان پلیدشان به خون بسیاری از انسان‌های بی‌گناه آلوده است و در این میان به شهادت رساندن روحانیون گرانقدر اسلام از این بحث مستثنی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و در طول تاریخ همواره سعی کرده تمام منابع انسانی و سرمایه های بشریت را برای خود جمع و مردم سایر نقاط جهان را برده خود سازد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، اظهار کرد: حقوق بشر از مهم‌ترین دستاوردهای است که قدرت های بزرگ از آن برای تحت فشار و سیطره بر منابع مادی و معنوی کشورهای دیگر استفاده می‌کند که به اهداف سلطه گرایانه خود دست یابند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن