اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه مهاباد : مجاهدت مردم فلسطین نماد مقاومت در برابر ظلم است

آوای سنت : امام جمعه مهاباد گفت: مجاهدت مردم مظلوم فلسطین به نماد مقاومت در برابر ظلم و زورگویی تبدیل و پرچم پیروزی در نواز غزه برافراشته شده است.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین در یک جنگ جهانی نابرابر به الگویی برای سایر آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به شروع آتش بس در نوار عزه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که ادعای تصرف و نابودی محور مقاومت را داشت، اکنون با همت مجاهدان مجبور به قبول آتش بس شده است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون در فلسطین طی این جنگ کشته شده اند، ادامه داد: استکبار جهانی در میدان جنگ غزه موفق به کسب مدرک جنایت شده و ننگ تاریخ نیز بر کشورهای مسلمان همسو با آنها باقی خواهد ماند.

ماموستا امامی اظهار کرد: ذات کثیف امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی در این جنگ رسوا و صدای اعتراض به این جنایت در بیش از ۹۰ درصد رسانه های جهان شنیده شد.

وی با تاکید بر اینکه خداوند سرنوشت ظالمان را به نابودی وعده داده است، گفت: سرنوشت ظلم هایی که در منطقه انجام شده بود، برای همگان روشن است و پروردگار متعال نیز همواره به دفاع از مظلوم و مقاومت در برابر ظالم تاکید داشته است.

ماموستا امامی خداوند را وکیل مدافع مظلومان دانست و افزود: خوش به‌حال ستمدیدگان که پروردگار پیگیر دریافت حق و حقوق آنها در برابر ظالمان است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: اخلاق، رفتار و گفتار بسیجیان باید به الگویی مناسب برای بقیه افراد در جامعه تبدیل شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن