اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

اهداف پروژه قرآن سوزی در سوئد ایجاد اختلاف بین ادیان است

آوای سنت : آخوند رهبر با بیان اینکه بسیاری از مسیحیان زندگی مسالمت آمیزی با مسلمانان دارند، گفت: مسیحیان به کتب آسمانی اعتقاد دارند و احترام زیادی قائلند.

آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه اهل سنت آق‌قلا در گفتگویی با بیان اینکه اهل سنت و تشیع وحدتاً واقعه قرآن سوزی در سوئد را محکوم می کنند، گفت: هر دینی یک قانونی دارد و قانون دین اسلام، قرآن کریم است و ضرورت دارد سایر ادیان و مذاهب به قانون و آئین یکدیگر احترام بگذارند.

وی افزود: قرآن کریم بر رسول اکرم(ص) نازل شده است و هر گونه توهینی به قرآن اهانت به شرع و پیامبر(ص) است و هرکسی مرتکب چنین خطایی بشود به خدا کافر شده است.

آخوند رهبر با بیان اینکه این توطئه شوم با حمایت و پشتیبانی صهیونیسم بین الملل انجام شد، گفت: صهیونیسم بزرگترین دشمن اسلام و سایر ادیان است زیرا اینها هیچ اعتقاد و احترامی به ادیان قائل نیستند و همواره به دنبال ایجاد توطئه و اختلاف با هدف ضربه زدن به زیست مسالمت آمیز ادیان هستند.

امام جمعه اهل سنت آق قلا ضمن ابراز انزجار از اقدام قرآن سوزی در سوئد این اقدام بزدلانه را به شدت محکوم کرد و افزود: هر کسی کوچترین اعتقادی به خدا و سایر انبیاء و ادیان داشته باشد باید این اقدام را محکوم نموده و مانع از بروز حوادث مشابه شوند.

آخوند رهبر در پایان با بیان اینکه بسیاری از مسیحیان زندگی مسالمت آمیزی با مسلمانان دارند، خاطرنشان کرد: گفته می شود فردی که قرآن سوزی کرده مسیحی بوده است اما من معتقدم این فرد مسیحی نیست زیرا مسیحیان به کتب آسمانی اعتقاد دارند و احترام زیادی قائلند بلکه این فرد عامل صهیونیسم است زیرا اعمال شنیع جز توسط کافران و منحرفان صهیونیست انجام نمی شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن