اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

اهل سنت برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر گفت: اهل سنت در راستای افزایش اقتدار ملی در مهمترین رویداد سیاسی اسفندماه ( انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) حضوری گسترده خواهد داشت.

شیخ احمدرضا کنعانی ” در نشست با مسوولان جزیره خارگ اظهار کرد: با وجود دسیسه‌های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی، اهل سنت این جزیره راهبردی، حضوری شکوهمند در انتخابات ۱۱ اسفند ماه خواهند داشت .

وی افزود: اهل سنت جزیره خارگ با مشارکت گسترده در این عرصه سرنوشت ساز بار دیگر ثابت می‌کنند که مرزداران مطمئنی برای ایران اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در این برهه حساس با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مساجد و تریبون‌ها بر اصل مشارکت حداکثری تاکید کنیم.

بخشدار ویژه خارگ نیز گفت: اهل سنت این جزیره در انتخابات حضوری پررنگ و موثر خواهند داشت.

” محمدرضا دشتی زاده ” افزود: اهل سنت غیور جزیره خارگ دوشادوش دیگر هموطنان در تمامی صحنه‌های سیاسی کشور از انقلاب اسلامی تا انتخابات حضوری پر رنگ داشته‌اند.

وی یادآور شد: بی تردید هرچقدر حضور مردم در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطعی به دشمنان خواهد بود و عزت و پیشرفت کشور ادامه دار می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران شیعه و اهل سنت همیشه برادرانه و دوستانه در کنار هم بوده و سیر تکامل و پیشرفت را با هم طی کرده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست پنج متقاضی تغییر حوزه انتخابیه موافقت کرد تا تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان به ۱۵۹ نفر افزایش یابد.

خلیل رضایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: چهار نفر داوطلب متقاضی تغییر حوزه انتخابیه به این استان و یک داوطلب نیز خواستار حضور در خارج از استان بود که هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست این افراد موافقت کرده است.

وی افزود: تاکنون ۲ نفر از تایید صلاحیت شده‌ها با مکاتبه رسمی، از داوطلبی در این دوره از انتخابات انصراف داده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن