گفتگو و مصاحبه

انتخابات عرصه تجربه تفکرات مختلف است

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت تربت جام، ایجاد کار و اشتغال در شهرهای غیر صنعتی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش آوای سنت، مولوی شمس الدین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما در باب اهمیت مشارکت خداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: کسانی که امروز در عرصه فعالیت های رسمی انتخابات حضور دارند، جملگی از افراد بومی بوده و در کلیت مسئله شناخته شده هستند، اما اطلاع از ایده ها و برنامه های ایشان می تواند به شناخت بهتر کمک نماید. کاندیداها از مردم انتظار رای اعتماد دارند و شایسته فرد مسلمان نیست رای خود را در حمایت از فرد اصلح دریغ نماید‌.

نماینده حوزه با تک تک آرا مردم به مجلس. راه پیدا می کند و هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد، منتخب مردم احساس مسئولیت بیشتری در قبال جامعه خواهد کرد. ما می دانیم که هدف همه مسئولین و نمایندگان ارائه بهترین عملکرد به ساکنان خود می باشد. اگر نماینده در کارش موفق باشد، مطمئنا روی دوش مردم قرار خواهد گرفت، اما چنانچه نتواند خدمت شایسته ارائه دهد به زیر افتاده و مجلس جز شرمساری ارمغانی برای وی به دنبال نخواهد داشت.

مولوی ابراهیمی با تاکید بر این مطلب که فعالیت های تبلیغاتی نمایندگان نباید نامعقول و غیر قابل اجرا باشد، افزود: بنظر می رسد در حوزه هایی که از شهرهای صنعتی فاصله دارند، نبود کار و اشتغال برای جوانان مهمترین مطالبه مردم و خصوصا قشر جویای کار باشد، بنابراین صنایع باید به شهرها ورود کرده و باید برای ایجاد کار و درامد به فعالیت درآیند. توسعه و آبادانی شرط پیشرفت در یک جامعه بشمار می رود، اما اولویت اصلی تولید کار و رفاه برای جوانان می باشد، معضلی که باعث نگرانی در خانواده ها شده و به فرزندآوری را کاهش داده است‌. از این رو سمت و سوی شعارهای کاندیداها می بایست بر مبنای برآورده ساختن نیازها به بیان و گفتمان درآید‌

امام جمعه اهل ستت تربت جام با ابراز خوشنودی ثبت نام چهره‌های جوان در انتخابات مجلس یادآور شد: ورود به انتخابات مدیریت فعالیت ها، سخنرانی در حضور مردم، تشریح فعالیت ها و..‌‌نیاز به شجاعت و شهامت بالایی دارد و هر فردی از عهده این مهم برنمی آید. کسب تجربه در ابن عرصه، اعتماد بنفس را در بین اقشار فعال اجتماعی افزایش می بخشد. پیش از هر چیزی لازم است که جوانان ما دیندار، اخلاق‌ مدار و وظیفه شناس باشند. کسی که به مجلس می رود از ابتدا تا انتهای کار، خود را متعلق به مردم دانسته و از ظرفیت مجلس برای حل خصوصا طبقات ضعیف استفاده کند.

مولوی ابراهیمی عنوان نمود: انسان ذاتا علاقه دارد تا خدماتش در جامعه دیده شود‌. مردم عملکردهای مثبت را فراموش نمی کنند. ورود و خروج نماینده به بخش های محروم باید همراه با آورده باشد. شخصیت یک انسان نباید با قرار گرفتن در مسند قدرت دچار تغییر شود، بلکه باید تغییر را به بدنه جامعه جهت دهد. مشکلات مردم را از دریچه نگاه مجلس بهتر درک کند. خانواده های فاقد در آمد را شناخته و در تامین مایحتات برای آنها بکوشد. طرح های سودآور را به اجرا در آورده و جهت خرید آسان محصولات بومی با تجار بزرگ نشست و جلسه ترتیب دهد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن