اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

جوانان هوشیار باشند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در سخنان پیش از نماز جمعه این هفته با اشاره به اتفاق اخیر در شهر گنبدکاووس و بروز اغتشاشات در برخی نقاط کشور اظهار داشت: دشمنان نظام در فضای مجازی با همکاری عوامل داخلی خود به شدت در حال توطئه علیه نظام اسلامی و بی ثبات کردن امنیت جامعه هستند. از همه اقشار جامعه بخصوص جوانان می خواهم هوشیار باشند و گول سخنان، وعده ها و شعارهای آنان را نخورند.

آخوند عبدالباسط نوری زاد خطاب به‌ دختران و پسران جوان ترکمن گفت: ما ملتی نیستیم که در مقابل دولت صف آرایی کنیم و هیچگاه هم نبوده ایم، ما ملتی هستیم که همیشه سعی کردیم با دولت و نظام حاکم تعامل نزدیک داشته باشیم، جوانان ما وحدت کلمه خود را حفظ کنند و فریب دشمن را نخورند.

وی تصریح کرد: مردم ما در آسایش و ثبات زندگی می کنند و از اغتشاشات و نا امنی های چند روز اخیر بیزارند.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار داشت: همه ما معتقد به دین اسلام و سنت پیامبر(ص) هستیم و هیچ رویدادی نباید ما را از تبعیت شریعت و احکام الهی غافل کند. باید هوشیار باشیم تا گرفتار پیامدهای ناخواسته ی ناخوشایند نشویم.

 آخوند عبدالباسط نوری زاد با بیان اینکه در این دنیای پر تلاطم هیچ ثروتی بالاتر از امنیت نیست تصریح کرد: دولت و نظام حاکم نظامی اسلامیست و شریعت در آن حاکم است. ما در این سرزمین در امنیت و آسایش زندگی می کنیم و باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی افزود: امنیت نیاز اساسی هر جامعه است، اگر خواهان حفظ و تداوم امنیت در شهر و کشور هستیم باید صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کنیم.

آخوند نوری زاد تصریح کرد: قطع اینترنت و متضرر شدن صدها هزار کسبه و شرکت های تولیدی و خدماتی در سطح کشور از پیامدهای همین نا امنی ها و اغتشاشات است.

وی از اولیائ خانواده ها خواست تا به فرزندان خود توصیه کنند در این شرایط حساس، هوشیارانه وحدت، همدلی و همزبانی خود را حفظ کنند تا امنیت و آرامش به جامعه بازگردد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن