اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

حضور در انتخابات مهمترین عامل یاس دشمنان ملت ایران است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت شاهین دژ با بیان اینکه انتخابات نماد و معیار سنجش مردم سالاری در کشور بوده و به خوبی در سال های پس از انقلاب، مردم را در تصمیم گیری ها سهیم کرده است، گفت: حضور در انتخابات مهمترین عامل یاس دشمنان ملت ایران است.

ماموستا خالد رسول‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار بوده و به عبارتی نماد بارز دموکراسی و سهیم شدن مردم در سرنوشت کشور و آینده هر فرد است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل به انتخابات گره خورده و دشمنان به این مهم چشم دوخته اند تا ببینند آیا ملت ایران بار دیگر با عشق و علاقه در پای صندوق های رای حضور خواهند داشت یانه.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اضافه کرد: دشمنان در برهه‌های مختلف، هرگاه مساله یا حماسه ای می خواسته در ایران شروع شود و یا اتفاق بیفتد، درصدد فتنه انگیزی برآمده و دست به توطئه های مختلفی زده اند تا آن اتفاق و یا حماسه روی ندهد.

ماموستا رسول زاده اظهار کرد: دشمنان و همچنین مزدوران داخلی سعی می کنند در تریبون های خودشان و همچنین تریبون های خارج به مردم چنین القا کنند که انتخابات، انتصابات است و آنها تنها جناح های منتسب به خود را تایید می کنند و خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به شکل های مختلف دست به چنین توطئه های زده اند، گفت: ما به عنوان فردی که در نظام اسلامی توفیق مسوولیت امامت جمعه را یافته ایم، باید به صیانت از نظام اسلامی پرداخته و فتنه ها و توطئه های دشمن را تبیین کرده و آنها را خنثی کنیم.

وی افزود: ما به عنوان ائمه جمعه باید در تریبون های نماز جمعه با آگاه سازی مردم فتنه های دشمنان را خنثی کنیم و نگذاریم آنها به اهدافشان برسند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن