اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

دریای سرخ محل مجازات حامیان اسرائیل

آوای سنت: استاد حوزوی اهل سنت ترکمن، دریای سرخ را محلی برای مجازات حامیان رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش آوای سنت، شاه محمد آخوند قره قول در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اقتدار نظام اسلامی و به نمایش گذاشتن قدرت نظامی برای دفع توطئه های دشمن را باعث تقویت امنیت در منطقه دانست و گفت: هدف دشمن از انجام عملیات های طراحی شده به دلیل ایجاد ناامنی و رعب و وحشت صورت می گیرد و باید به آنها که به عنوان ایادی آمریکا و برای خدمت به اسرائیل جنایتکار فعالیت می کنند، درس عبرت خوبی داد.

این منافقان کور دل با حمایت آمریکا در نقاط مختلف سرزمین اسلامی دست به جنایت بر علیه بشریت زده و می کوشند تا در گوشه ای از کشور برنامه های دشن را پیاده کنند، اما باید بدانند که پاسخ به آنها کوبنده خواهد بود.

آخوند قره قول با تاکید بر این مطلب که اصرار آمریکا برای مداخله در مسائل خاورمیانه چیزی جز شکست های خفت بار به دنبال نداشته است، افزود: ظاهرا آمریکایی ها با تهدید کشورهای اسلامی مبنی عدم ورود به جنگ اسرائیل بر علیه غزه خیال می کردند که می توانند به حیات حماس در فلسطین اشغالی پایان دهند، اما باید بدانند که مقاومت در فلسطین، تنها در حماس خلاصه نمی شود و بلکه کلیه نیروهای جهادی وارد این کارزار شده اند.

یقین بدانید اگر دولت های حامی فلسطین اراده مردمی را بکار می گرفتند، امروز از اسرائیل چیزی باقی نمی ماند. از این رو می بینیم که شهرک نشین های صهیونیستی دیگر تاب و تحمل جنگ را نداشته و به صف مخالفان رژیم صهیونیستی پیوسته اند.

این استاد حوزوی اهل سنت ترکمن، پیمان چند کشور اروپایی برای تجاوز به خاک کشور یمن را اقدامی به نفع اشغالگران قدس شریف خواند و اظهار داشت: قدرت یمن در بازوی های توانمند سربازانش جمع شده و آنها دریای سرخ را به محلی برای مجازات آمریکا و همچنین حامیان و سرسپردگان اسرائیل تبدیل کرده اند. متاسفانه حکامی که سابقا قدرت خود را به رخ همسایگان شان می کشیدند، امروز نقاب به چهره کشیده و در بی تفاوتی محض، شاهد پرپر شدن کودکان، زنان و مردان مسلمان در سرزمین مقدس فلسطین هستند.

آنها حیات و امنیت امروز خود را مدیون مجاهدت های رسول اکرم صلی الله غلیه وآله وسلم و صحابه رضی الله عنهم می باشند، اما از اصل خود به دور مانده و بر فرع چسبیده اند تا چند صباح زندگی دنیوی را اینگونه طی کنند.

آخوند قره قول، خاک سرزمین های اسلامی را برای بیگانگان ناامن توصیف کرد و یادآور شد: آمریکا باید بداند که با اجیر کردن تروریست ها نمی تواند در خاورمیانه برای مدافعان بر حق فلسطین و قدس شریف خط و نشان بکشد. ماشه ضد صهیونیسم آماده است تا بار دیگر پایگا های آمریکایی و لانه های تروریست ها را درهم بکوبد. پاسخ به اقدام تروریستی اخیر در کرمان ثابت کرد که آنها جایی برای پنهان شدن نداشته و در سرابی که برای خودشان ساخته اند، دفن خواهند شد.

دست تروریسم به سرعت باید از حدود اسلامی کوتاه شود. در عین حال نیز باید مراقب بود، زیرا در همین زمان اتاق فکر رژیم صهیونیستی در جستجوی پیدا کردن راهی است تا بتواند با توسل به دروغ و پراکنده کردن اخبار جعلی و فریبنده سرعت عمل را از مدافعان قدس شریف بگیرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن