شخصیت ها و گروه ها

عملیات طوفان الاقصی بر علیه فرعونیان زمان بود

آوای سنت: دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان، عملیات طوفان الاقصی، پیروزی ایدئولوژی در برابر تکنولوژی و پیروزی موسی‌ها در برابر فرعون‌ها و نمرودها دانست.

به گزارش آوای سنت، مولوی عبدالرئوف توانا طی سخنانی در کنفرانس بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری در تهران گفـت: امروز جنایت های اسرائیل در غزه لکه ننگ و عار برای بشریت به ویژه برخی سران دنیای اسلام شده و کسانی که در برابر این جنایت سکوت کرده اند، باید جوابگو تاریخ باشند.

عملیات طوفان الاقصی در شرایطی راه اندازی گردید که جهان اسلام به یک چنین تحولی نیاز داشت. طوفان الاقصی تمام سرمایه گذاری ها و ‌دسایس نظام سلطه در جهت عادی سازی روابط رژیم کودکش اسرائیل با کشورهای اسلامی را خنثی ساخت.

مولوی توانا با بیان این مطلب که عملیات طوفان الاقصی بار دیگر موضوع فلسطین را به مسئله مهم و نخست جهانی تبدیل کرده است، افزود: عملیات طوفان الاقصی، پیروزی ایدئولوژی در برابر تکنولوژی و پیروزی موسی‌ها در برابر فرعون‌ها و نمرودها را موجب گردید.

امروز نفیر عام بر تمام مسلمانان جهان به یک فریضه تبدیل شده است. جهاد بر کشورهای همجوار فلسطین اشغالی فرض عین و برای ممالک دور، فرض کفایه می باشد، پس ضرورت دارد تا سرحدات اسلامی در تجهیز مجاهدین غزه کوتاهی نکرده و آحاد امت به کمک مردم دردمند فلسطین و جبهه مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی بشتابند.

دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان در این خصوص اظهار داشت: امروز بیش از صد روز از مجاهدت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی می‌گذرد و مردم غزه در میان خون و آتش می سوزند. در غزه هیچ کودکستانی برای کودکان، هیچ شفاخانه ای برای مداوای مجروحان، هیچ مسجدی برای عبادت مومنان و هیچ دانشگاهی برای دانشجویان وجود ندارد. در غزه هیچ مکانی حتی برای کارمندان سازمان ملل متحد امن باقی نمانده است. لدا جهان اسلام باید با وحدت صفوف و ‌‌اعلام نفیر عام پاسخ کوبنده ای به جنایت های رژیم صهیونیستی بدهند.

مولانا توانا، رژیم صهیونستی را در تمام عرصه ها و بویژه در جبهه اخلاق و کرامت انسانی شکست خورده خواند و عنوان نمود: امروز آن گروه از دولت های اسلامی که با اسرائیل رابطه سیاسی برقرار کرده بودند از ملت های شان شرم دارند. سنت الهی بار دیگر در سرزمین موسی ها و ‌فرعون ها تکرار شده و رژیم سفاک اسرائیل به سرنوشت دستگاه فرعون کودکش در برابر موسی های زمان مواجه خواهد گردید.

امیدوارم خدای متعال نصرتش را شامل مجاهدین غزه، این موسی های زمان نماید تا جهان اسلام شاهد جشن پیروزی مجاهدان و موفقیت طوفان الاقصی باشد. بنده یقین دارم که خدای متعال مجاهدین جبهه مقاومت علیه اسرائیل را به عزت جهان اسلام و مسلمانان تبدیل کرده و قدس شریف از دست اشغالگران آزاد خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن