اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

رعایت حقوق شهروندی بر هر فرد لازم و ضروری است

مسلمان کسی است که دیگران از دست و زبان او در امان باشند.

آوای سنت : مولوی عبدالبصیر عیسی زهی امام جمعه مسجد جامع نورالعین شهرستان زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رعایت حقوق شهروندی برهرفرد لازم وضروری است ؛ مسلمان کسی است که دیگران از دست و زبان او در امان باشند.

وی خاطر نشان کرد: خیلی از ما مسلمانان در رعایت حقوق همسایه و رعایت حقوق رانندگی بسیار ضعیف هستیم خیلی از تصادفات امروزی نتیجه همین عدم رعایت وظایف یک راننده است به طوری که درهمین هفته چندین نفر براثر بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی فوت کردند و خیلی از این فوت شده ها کودک بودند.

مولوی عیسی زهی افزود : درست است که جاده های استان استاندارد نیست ، خودروهای ما استاندارد نیست اما یک عاقل و هوشیار طبق قوانینی که از سوی راهنمایی و رانندگی وضع شده که چه سرعتی در این جاده ها داشته باشیم رعایت میکند.

چطور جرات میکنیم دراین جاده های غیراستاندارد باسرعت ۱۸۰کیلومتر رانندگی کنیم این را هیچ منطق و عقلی نمیپذیرد ، لذا با رعایت قانون یک زندگی خوب و سالم برای خود و دیگران رقم بزنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. درود
    لطفا شماره تماس با مولانا بصیر سنجرانی را برای من بفرستید
    آوای سنت:برادر عزیز ،متاسفانه ما شماره ای از ایشان در اختیار نداریم.از سایر علما پرس جو می کنیم .اگر پیدا کردیم خدمت تان اعلام می کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن