اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

روحانی اهل سنت: پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات علاقه به نظام است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت روستای “سمنگان” تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: بزرگترین پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خطاب به دشمنان، دوستی ملت و علاقه آنها به نظام اسلامی است.

مولوی علیرضا یعقوبی  در گفتگویی افزود: مساله انتخابات یکی از واجبات ملی به شمار می رود و همه افرادی که شرایط حضور در این عرصه را دارند باید به عنوان یک وظیفه در آن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رصد و تحلیل های انجام شده نشان می دهد که گروههای معاند و دشمنان در همه دوره های انتخابات بویژه در این دوره، به دنبال این بوده اند که حضور مردم ایران اسلامی را در این میدان کمرنگ نشان دهند که البته تاکنون این آرزو را به گور برده اند.

وی با بیان اینکه باید از هر ظرفیتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور استفاده کرد، ادامه داد: همه نخبگان، اندیشمندان، علما و ائمه جمعه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

امام جمعه اهل سنت روستای سمنگان تایباد اظهار کرد: در برهه حساس کنونی چشم همه جهانیان به انتخابات کشور ما دوخته شده است و ملت ما همواره نشان داده اند که با بصیرت، اتحاد و انسجام برگ زرین دیگری را به افتخارات ایران خواهند افزود.

مولوی یعقوبی با اشاره به اینکه حتی مردم غزه به این رویداد تاریخی کشور ما توجه ویژه ای دارند، بیان کرد: انتخابات اسفندماه ایران برای مردم مظلوم غزه هم از اهمیت بالایی برخوردار است، آنها به دنبال این هستند تا نمایندگانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند تا از مظلومان در مقابل استکبار جهانی دفاع کنند.

وی گفت: دشمنان همواره به دنبال این بوده اند که در عرصه های بین المللی، ایران را خالی از حضور مردم نشان دهند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر اهرمی استفاده می کنند.

این عالم اهل سنت افزود: ملت ما باید همچون همیشه بیدار و هوشیار باشد و یک بار دیگر با انسجام همیشگی خود در انتخابات توطئه های شوم بدخواهان این انقلاب را خنثی کند.

وی بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری همواره در همه عرصه ها باید سرلوحه کار ما باشد و در انتخابات پیش رو باید به همه نشان بدهیم که پای آرمانهای این نظام مقدس ایستاده ایم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن