اخبارداخلی

لزوم آگاهی مردم از اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان

آوای سنت : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند را اطلاع رسانی کنند، ضعف اطلاع رسانی و عدم اطلاع مردم از این طرح‌ها باعث القای ناامیدی می‌شود.

علی سرگزی  در همایش استانی سواد انتخاباتی و تاثیر رسانه در مشارکت حداکثری اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مانند همیشه جزو استان‌های سرآمد در حوزه انتخابات است و امسال هم این مردم نقش پررنگی را در صحنه مهم انتخاباتی رقم خواهند زد.

وی افزود: اوضاع منطقه بسیار آشفته است؛ دیوانگی رژیم صهیونیستی و افسارگسیختگی این رژیم کودک‌کش برای همگان عیان شده به طوری که صدای حامیان خودش را هم درآورده این نشان می‌دهد دشمن برای نیل به اهداف شومش تنها به منافع خود فکر می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کشور در مقطعی حساس قرار دارد، اظهارکرد: اتفاقات اخیر از حادثه کرمان و راسک نشان می‌دهد دشمن اقداماتی در دستور کار دارد و مدت‌هاست برای القاء یاس و ناامیدی و حتی کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای برنامه‌ریزی کرده است.

سرگزی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران گفت: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان از اجرای پروژه‌های عمرانی برای توسعه از شمال تا جنوب این استان در حال رخ دادن است که بی‌نظیر بوده تنها در حوزه فرهنگ و هنر طرح‌هایی در حال اجراست که این استان را از محرومیت خارج می‌کند.

وی بیان کرد: مدیران باید اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند را اطلاع رسانی کنند، ضعف اطلاع رسانی و عدم اطلاع مردم از این طرح‌ها باعث القای ناامیدی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب و گلایه ایشان از تنبلی‌های دهه ۸۰، گفت: اگر نبود این تنبلی‌ها امروز توسعه در این منطقه بیشتر بود اکنون نیز همگان پای کار بوده و طرح‌ها با سرعت در حال انجام است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن