اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

عالم اهل سنت خراسان جنوبی : مسلمانان با اتحاد جلوی بهانه برای اهانت را بگیرند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: جهان اسلام باید متوجه باشند و از غفلت بیرون بیایند و سعی کنند جلوی این بهانه‌ها را بگیرند تا اینها نتوانند دوباره اینچنین حرکتی از خود نشان دهند.

مولوی سیدمحمد حسینی، عالم اهل سنت خراسان جنوبی در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: این حرکت برای بار دوم انجام شد و همه مسلمانان جهان این حرکت‌هایی را که به نام آزادی انجام شود را محکوم می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا عنوان کرد: قرآن کریم کتاب مقدس بیش از ۲ میلیارد مسلمان است که در سراسر جهان زندگی می‌کنند و نمی‌شود به بهانه اینکه آزادی است دست به این اقدامات سخیف زد و دیدیم که همه مردم و ملت‌ها از این حرکت متأثر هستند و آن را محکوم کردند.

وی عنوان کرد: مسلمانان از همه مسئولان و کشورهای اسلامی می‌خواهند که واکنش قاطع نشان دهند و اجازه ندهند که اینها دوباره این چنین جسارتی به کتاب مقدس الهی و کتاب پیامبرمان داشته باشند و امیدواریم با این حرکتی که الان همه کشورهای اسلامی پیش گرفتند، همه با هم متحد باشند و این جسارت و اهانت‌ها تکرار نشود.

مولوی حسینی با تأکید بر اینکه خواسته ما هم این است مثل کشور عراق و کشورهای دیگر سفرای این‌ها را از کشورها بیرون کنند با اشاره به موضوع اسلام هراسی در جهان تصریح کرد: الان اسلام در بیشتر کشورهای جهان بخصوص در آفریقا پیشرفت می‌کند و روز به روز مردم به دین اسلام می‌گروند و این برایشان گران تمام می‌شود و از این جهت اینها می‌خواهند جلوی روند پیشرفت اسلام را بگیرند.

وی افزود: جهان اسلام باید متوجه باشند و از غفلت بیرون بیایند و سعی کنند جلوی این بهانه‌ها را بگیرند تا اینها نتوانند دوباره اینچنین حرکتی از خود نشان دهند چراکه اسلام هر روز پیشرفت می‌کند و بین کشورهای دیگر می‌درخشد.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا ابراز امیدواری کرد: روزی شاهد باشیم پرچم اسلام در همه جا بدرخشد و مسلمانان با اتحاد از این حرکت‌های زشت در امان باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن