اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

ماموستا رستمی: امام حسین (ع) متعلق به تمام مسلمین است

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: امام حسین (ع) متعلق به تمام مسلمین است و این امام همام نور چشم پیامبر (ص) هستند و برای همگان محبوب می‌باشند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج در سخنانی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، اظهار داشت: کسانی که به قرآن و دیگر کتاب‌های آسمانی و مقدس توهین می کنند از تمدن و انسانیت به دور هستند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: با جود تمام تلاش‌های دشمنان باید گفت که قرآن نور است و هیچ کسی نمی‌تواند این نور را خاموش کند.

این عالم اهل سنت افزود: اهانت به کتاب‌های آسمانی و مقدس از نظر همه انسان‌های مومن و با ایمان محکوم می‌باشد و امروز جهان اسلام برای مقابله با این دست از توهین‌های دشمنان باید به یک وحدت بزرگ برسد.

ماموستا رستمی بیان کرد: هرگز نمی‌توان توهین به اسلام و مقدسات مسلمین را آزادی بیان تعبیر کرد بلکه این حرکت نهایت و اوج بی‌بند و باری در جهان غرب است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دشمن با این عمل زشت و غیرانسانی عملاً به اعتقادات ۲ میلیارد مسلمان در جهان توهین کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در کردستان، گفت: دولت و به ویژه استاندار کردستان تلاش بیشتری برای توسعه این خطه انجام دهند.

این عالم اهل سنت با اشاره به ماه محرم و رویدادهایی که در این ماه به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: امام حسین (ع) متعلق به تمام مسلمین است و این امام همام نور چشم پیامبر (ص) هستند و برای همگان محبوب می‌باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن