اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

عملیات «طوفان الاقصی» توازن قدرت در سرزمینهای اشغالی را تغییر داد

آوای سنت : عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: جوانان غیور فلسطین با این اقدام بار دیگر غیرت، حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند.

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج ضمن اشاره به اینکه بسیاری از موشک های حماس توانسته بر قلب مراکز حساس اسرائیل فرود بیاید، اظهار داشت: این اقدام توانست ضربات سختی را بر پیکر این رژیم منحوس وارد کند

وی در خصوص عملیات «طوفان الاقصی» که از دیروز خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده گفت: این اقدام حماس نه تنها موجب خشنودی کشورهای مسلمان بلکه مود تأیید کشورهای آزاده و مردم آزادیخواه جهان واقع شده است.

وی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان کرد: این عملیات که از سوی گروه های مقاومت فلسطین آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فروریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.

ماموستا راستی تاکید کرد: جوانان غیور فلسطین با این اقدام بار دیگر غیرت، حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند.

وی اضافه کرد: مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت، همدلی، ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیسم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: ان‌شاالله پایان این فداکاری‌ها پیروزی و سربلندی ملت اسلام و سرنگونی کفر و شرک و استکبار و صهیونیزم است/کرد تودی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن