گفتگو و مصاحبه

کشتار مردم بیگناه غزه دردناک است

آوای سنت: امام جمعه روستای لعلمی، مشاهده تصاویر کشتار مردم بیگناه غزه را دردناک توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت، شیخ محمد لعلمی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن محکومیت بمباران سنگین غزه توسط هواپیماهای اسرائیلی که با کمک و حمایت های دولت آمریکا صورت می گیرد، نخست وزیر اسرائیل را دست پرورده بانیان کشتارهای گذشته خواند و گفت: متاسفانه نبود اقدام عملی در محکومیت کشت کودکان و زنان بیگناه یکی از دلایل حملات گسترده به غزه می باشد، هر چند که می بینیم رزمندگان مقاومت نیز روزهای سیاهی را برای صهیونیست ها رقم زده اند. از سوی دیگر متحدان اسرائیل مثل همیشه به جانبداری از اربابان ظلم پرداخته و چشمان خود را بر روی جنایات صهیونیست ها بسته اند.

در این شرایط صهیونیست ها عرصه را برای خود باز دیده و به کشتار مردم غزه مبادرت می ورزند. تصاویری که از غزه دیده می شود، بمباران هوایی این شهر در طول همه شبانه روز می باشد و دیدن صحنه های خرابی و تشییع شهدا، دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

شیخ لعلمی، نگاه کشورهای غربی به مقاومت اسلامی در سرزمین های اشغالی را خصمانه عنوان کرد و اظهار داشت: فلسطین توسط یک گروه یاغی و با حمایت مستقیم آمریکا و غرب اشغال شد. در آن زمان غربی ها به کشتار مردم بی دفاع واکنش نشان ندادند و حتی مسئله اشغال فلسطین نادیده گرفتند. اشغال خاک یک سرزمین از سوی قوای نظامی بیگانه در هر زمانی محکوم است و باید به ساکنان آن حق داد تا از میهن شان دفاع کنند. چیزی که از رزمندگان مقاومت بر آن اصرار می ورزند، صبر بر اشغالگری تا آزادی کامل می باشد. حق این است که یهود باید از خاک مقدس فلسطین اخراج شود و بیت المقدس به کسانی برسد که صاحبان اصلی آن هستند.

امام جمعه روستای لعلمی از بخش شیرکوه استان هرمزگان، سکوت جهان اسلام در مقابل ظلم را غیرقابل توجیه دانست و متذکر شد: ظلم پایدار نخواهد ماند، ولی سکوت در برابر کشتار انسان های بیگناه بیانگر دوری از اصل ایمان است. در عین حال غربی ها بدانند که اگر موقعیت جنگ برای مسلمانان فراهم شود، جوانان غیور از مرزها عبور کرده و با حضوری میلیونی نسل صهیونیست خونخوار را از زمین قطع خواهند کرد. اسرائیل با بمب هایی که در اختیار دارد، یک بار دیگر نفرت از خود را در دل امت مسلمان بیدار کرد و ما می دانیم که آنها همچون نیاکان شان قابلیت اصلاح شدن ندارند. سران کشورهای مسلمان باید هر چه زودتر باید تحریم اسرائیل را در دستور کار قرار دهند.

شیخ لعلمی، اتخاذ راهکار مناسب برای به زانو در آوردن اشغال گران را تنها با اتحاد دولت های اسلامی عملی خواند و یادآور شد: وعده قرآن کریم درباره اشغالگران قدس تحقق یافته و روزی می رسد که آنها نتیجه کارشان را خواهد دید. بیت المقدس در ادوار گذشته هم توسط یهود اشغال شد، اما اتحاد و اراده مسلمانان در باز پس گیری آن بود. رژیم شکننده صهیونیستی بدون حامیانش توان ایستادگی در برابر مقاومت اسلامی را ندارد. قدرت های منطقه باید به نقشه راه مطمئنی در خصوص دفاع از حریم امن الهی برسند. جواب تفنگ را با تفنگ داده و از آرمان فلسطین عقب نشینی نکنند. علما و نخبگان برجسته جهان اسلام کشتار مردم بیگناه را محکوم کرده و مانند اصحاب رضی الله عنهم اجمعین پا در رکاب حمایت از رزمندان جان برکف بگذارند. همیتی که خواب دشمن را آشفته می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن