اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

فعال سیاسی شاخص ترکمن : قانون فصل الخطاب است ‍ ‍ ‍

آوای سنت: رویداد ناگوار کودک آزاری در یکی از روستاهای گنبد احساسات عمومی را جریحه دار ساخت و با واکنش های متعددی همراه شد‌.
آنچه در این حادثه تلخ مهم می باشد ضرورت حفظ خویشتنداری و آرامش و دوری از هر گونه رفتارهای هیجانی و واکنش های احساسی است.

جبار ایری یکی از چهره های شاخص ترکمن صحرا در این باره در گفتگو با پایگاه خبری اولکامیز گفت : قانون فصل الخطاب تمام جریانات جامعه است و اساساً قضاوت خارج از قانون و پیش داوری قبل از اعلام نظر مراجع صالح ، نتیجه ای جز تنش آفرینی و هدایت اذهان عمومی به سمت سوء استفاده های احتمالی و شاد نمودن بعضی جریان های معاند نخواهد داشت.

وی ضمن دعوت به خویشتنداری و تنش زدایی اظهار داشت : انتظار جدی بر این است که خویشتن داری شود تا فرایندهای قانونی طی شود.

فرماندار پیشین آق قلا یادآور شد : استان گلستان نگینی از وحدت اقوام بوده و هست و سالهاست که بسیاری از دشمنان قسم خورده این خطه، به هر بهانه ای به دنبال تفرقه افکنی هستند

اصرار بر ایجاد حواشی در اخبار مرتبط با آزار و اذیت دو کودک نیز ،از جمله نقشه های تفرقه افکنانه با هدف بهره برداری از غیرت قوم نجیب ترکمن بوده و هدف دیگری غیر از سوء استفاده ندارد.

وی تاکید کرد : هرچند که مسئولین امر به ویژه دستگاه قضایی با هوشمندی تمام و به سرعت اقدامات لازم را انجام داده و سایر اقدامات نیز از مجاری قانونی در حال انجام است که خود جای تقدیر و تشکر دارد.

ایری با تاکید بر همراهی مردم گنبد در صحنه های مختلف انقلاب افزود : همراهی مردم فهیم شهرستان گنبدکاووس نیز که با دوری نمودن از دامن زدن به اخبار غیرموثق نقشه شوم دشمنان نظام را نقش بر آب نمودند ستودنی است./سایت اولکامیز

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن