اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج: ۸ نوجوان کردستانی موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند

آوای سنت : مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری شهر سنندج گفت: با راه‌اندازی این مرکز قرآنی از سال ۹۸ تاکنون، ۸ نوجوان کردستانی موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

ماموستا احسن میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دارالتحفیظ امام جزری به همت خیرین از سال ۹۸ با حضور سه نفر در سنندج آغاز به کار کرد و اکنون به صورت شبانه‌روزی پذیرای قریب به ۳۰ نفر است و به صورت ترددی زمینه آموزش را برای شهروندان سنندجی فراهم کرده است.

وی افزود: دارالتحفیظ امام جزری از نوجوانان ابتدایی تا متوسطه دوم برای یادگیری و حفظ قرآن کریم پذیرش دارد و تاکنون ۸ نوجوان کردستانی در این مرکز موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

میرزایی یادآور شد: با توجه به استقبال بانوان از دوره‌های حفظ قرآن کریم مرکز امام جزری برآن شدیم تا به صورت ترددی و غیرحضوری با استفاده از ظرفیت بانوان حافظ کل قرآن استان زمینه دوره‌های حفظ قرآن کریم برای بانوان را نیز فراهم کنیم.

وی اعلام کرد: در سال جدید قرار است با همراهی خیرین و مشارکت خوب مردم شهرک پردیس شهر سنندج شعبه بانوان نیز برای حفظ قرآن کریم در سنندج راه‌اندازی شود.

مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج خاطرنشان کرد: پذیرش تمامی افرادی که به صورت شبانه‌روزی یا ترددی در این مرکز حضور می‌یابند رایگان است و هیچ مبلغی از افراد این مرکز اخذ نمی‌شود.

میرزایی اضافه کرد: کسانی که در این مرکز موفق به حفظ قرآن کریم می‌شوند با شرکت در آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم که هر ساله از سوی دارالقرآن کریم برگزار می‌شود می‌توانند با کسب نمره قبولی از مدارک معادل لیسانس تا دکترا بهره‌مند شوند.

وی گفت: مجوز ورود به این مرکز دارالتحفیظ برای فعالان قرآنی است که خود روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن را گذرانده باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن