اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

ارزش بالای پروژه ریلی زاهدان به خاش

آوای سنت: مدیر جامعه الاسلامیه مدینه العلوم خاش، عملیاتی شدن پروژه ریلی زاهدان به خاش را اقدامی ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت، شیخ القرآن مولانا محمدعثمان قلندرزهی طی سخنان نماز جمعه الخلیل خاش ترحم به همنوع در شرایط دشوار اقتصادی را از دستورات مهم دین مبین اسلام خواند و با اشاره به برخی تنگ نظری ها در نواحی مرزی گفت: اخیرا متاسفانه شماری از سوختبران به مال دیگران تجاوز کرده و به هم صنفی هایشان در مسیرهای مرزی خسارت وارد می کنند.

در شرایط کنونی که سخت گیری های گذشته وجود ندارد، انتظار می رود سوخت بران، اقشار مردم، بزرگان و معتمدان و منتفذان مانع این گونه ظلم شده و همگان خیرخواه هم باشند و از اختلاف و تجاوز به اموال خودداری کنند.

مولانا قلندرزهی ضمن تقدیر از خدمات بعمل آمده از سوی مسئولین تاکید کرد: به تازگی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و شرکت راه آهن در خط ریلی زاهدان به خاش خدمات ارزشمندی ارایه داده و هم اینک کار ریل گذاری به سمت ایرانشهر و چابهار با قوت تداوم دارد. مردم منطقه نیز با دولتمردان و مجریان پروژه همکاری و همراهی لازم را انجام می دهند..

مدیر جامعه الاسلامیه مدینه العلوم اهل سنت خاش با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه باید به امنیت، رفاه و آسایش توجه داشته و خیرخواه یکدیگر باشند، افزود: مشارکت در حفظ و تامین امنیت و خیرخواهی، نوعدوستی و احترام گذاشتن به حقوق انسان ها زمینه ساز پیشرفت برای جامعه است.

از سوی دیگر انتقادات مردم نیز باید شنیده شود و همه حق دارند که مطالبات خود را به گوش مسئولین برسانند.

مولانا قلندرزهی، بی تفاوتی مجامع بین المللی نسبت به وضعیت غزه را تاسف بار دانست و عنوان نمود: الله متعال برای امت اسلامی اتحاد و اتفاق و موفقیت بیاورد و دشمنان اسلام و مردم مظلوم غزه را نابود کند، زیرا این ظالمان صهیونیستی با بمباران و حملات وحشیانه بزرگ و کوچک و زنان و مردان را تحت ظلم قرار داده اند.

با آنکه تمام دنیا و سازمان ملل و ابرقدرت ها جنایت اشغالگران صهیونیست را به چشم می بینند، ولی به جای محکوم کردن نسل کشی در غزه، در خفا و پشت پرده از صهیونیست ها حمایت می کنند و ما این عمل ناجوانمردانه و غیرانسانی و غیراخلاقی را به شدت محکوم می کنیم.

یهود دشمن اصلی امت اسلامی است، بنابراین در جنگ مسلمانان با غاصبان قدس و رژیم جنایتکار صهیونیستی که جنگ حق بر علیه باطل بوده، امداد الهی می آید، مسلمانان باید به وعده‌های پروردگار ایمان داشته باشند و با تکبیر و اعتقاد به قدرت لایزال الله به میدان بیایند و آن موقع امداد الله و لشکر ملایکه فرود خواهد آمد.

امیدواریم الله متعال با قدرت مافوق و قدرت عظیم خود به امداد مردم مظلوم فلسطین و غزه برسد. با قدرت کامل خود انسان های ضعیف و ناتوان را نصرت دهد. آنها را از چنگ ظالمان و انسان های بی رحم آزاد کرده و دشمنان و ظالمان و جنایتکاران را نابود سازد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن