اخبارداخلی

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان: طرح‌های موفق در تشویق مردم به فرزندآوری در کردستان اجرا شود

آوای سنت : سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: باید طرح‌های موفق در راستای تشویق مردمک به فرزندآوری و افزایش جمعیت در استان اجرا شودتا شاهد افزایش جمعیت جوان کشور باشیم.

 آمنه غلام‌ویسی صبح دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر رویداد ملی «جامعه پرداز» اجرای این طرح را در افزایش جمعیت جوان کشور مؤثر خواند و اظهار کرد: انجام طرح‌های خوب و اجرای موفق آنها را در تشویق مردم به فرزندآوری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رصد جمعیت از ضروریات جامعه است، بیان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری تشویق به افزایش جمعیت و جوان سازی جمعیت است که از آحاد اقشار مردم و دستگاه‌ها در خصوص اهتمام به این مهم را داشتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کردستان افزود: هر کسی در هر جایگاه و مقامی که باشد باید پای کار بیاید تا این مهم و ضرورت را به دیده منت نهاده و به جوان سازی جمعیت کمک کند.

غلام‌ویسی خاطرنشان کرد: جمعیت کشور در حال کاهش است و از آنجا که سرمایه هر مملکتی، نیروی کار، فعال و جوان آن است که در توسعه هم نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر جمعیت جوان کاهش یابد توان کشورها تضعیف می‌شود، ادامه داد: در اجرای طرح‌ها برنامه‌ریزی و سنجیدن زوایای کار می‌تواند ارزشمند واقع شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: اگر طرح‌های اجرای در کاهش یک طلاق و افزایش یک ازدواج هم مؤثر واقع شود یعنی کار ارزشمند صورت گرفته است.

غلام‌ویسی بیان کرد: تأثیر مراحل اجرای طرح در جذب مخاطب اقدامی ارزشمند است که اگر مؤثر نباشد لازم است که بازنگری در مورد آن صورت گیرد و ایرادهای آن رفع شود تا بر مدار درست واقع شود.

وی حرکت در مسیر درست اجرای برنامه‌ها را ضروری دانست و گفت: اجرا و اعتبار هر طرح تا ۵۰ درصد است و مابقی طرح در بازخورد آن بر مخاطب خلاصه می‌شود که باید این بازخورد مورد تحقیق و تجسس واقع شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن