مذاهب و خطبه ها

ثروتمندان دستگیر فقرا و نیازمندان باشند

آوای سنت : امام جمعه موقت سنندج گفت: کسانیکه توان مالی دارند دست فقرا را بگیرند و در راه رضای خدا از مال خود ببخشند.

 ماموستا سید احسن حسینی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج با تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: زندگی رسول اکرم سراسر رحمت، برکت و سرشار از نصایح برای مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر ما امین مردم و مردم‌دار هستند، افزود: مردم ایشان را معتمد و امین خود می‌دانستند و او را محمد امین می‌خواندند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضرت خدیجه (س) تاجر بزرگ زمان خود بود که با ازدواج با پیامبر اموال و ثروت خود را برای گسترش اسلام به پیامبر اهدا کرد.

وی تصریح کرد: امروز باید کسانی که توان مالی دارند دست فقرا را بگیرند و در راه رضای خدا از مال خود ببخشند.

ماموستا حسینی افزود: طمع دنیا انسان را نابود می‌کند و نباید اجازه داد لذت‌های دنیوی مانع رسیدن به خدا شود.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: پیامبر در میان صحابه، یاران و اهل بیت خود محبوب بود و امروز نیز مردم ما ارادتمندان واقعی رسول مهربانی هستند و باید از تمامی خصوصیات بارز ایشان درس گرفت.

وی ضمن تبریک هفته انتظامی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: تا می‌توانید با مردم مهربان‌تر باشید و مدارا کنید که این برخورد باعث موفقیت شما در خدمت خواهد شد.

ماموستا حسینی اضافه کرد: تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور قابل تقدیر است و نیروهای انتظامی باید با بهترین برخورد با مردم، دل آنان را به دست آورید که شاهد امنیتی پایدار در استان و منطقه باشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن