اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مردم از نیروی انتظامی و مرزبانی ، پلیس امین و هوشمند می خواهند

امام جمعه اهل سنت تايباد: یکی از نعمت های بزرگ خداوند، نعمت امنیت است که با خون بسیاری از فرزندان کشور تامین شده است

آوای سنت : مولوی غلام نبی توکلی ، امام جمعه اهل سنت تایباد در خطبه های (۱۲مهر۹۸) نمازجمعه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید، اگر شکر نعمت من را بجای آورید، نعمت را بر شما زیاد می کنم و اگر کفران کردید، عذاب من سخت است خاطر نشان کرد: یکی از نعمت های بزرگ خداوند، نعمت امنیت است که با خون بسیاری از فرزندان کشور تامین شده است. باید شکرگزار خداوند باشیم که اگر کفران نعمت کردیم، وعده الهی مبنی بر عذاب سخت و دردناک قطعا نصیب ما خواهد شد.

مولوی غلام نبی توکلی گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که اگر کفران نعمت کردیم، وعده الهی مبنی بر عذاب سخت و دردناک قطعا نصیب ما خواهد شد.

امام جمعه تایباد با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل این نیرو و مرزبانی تایباد، اظهار داشتند: خداوند متعال را بابت نعمت امنیت شکر می کنیم و برای این عزیزان از درگاه خداوند طلب صحت و توفیق خدمت داریم.

سرهنگ غضنفر قاسمی جانشین فرماندهی هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، سخنران پیش از خطبه های این هفته مسجد جامع احناف بود.

وی در جمع نمازگزاران این مسجد اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اصل ولایتمداری، مردم داری و بصیرت در حال وظیفه است، مردم از نیروی انتظامی و مرزبانی پلیس امین و هوشمند می خواهند.

قاسمی در تشریح عملکرد مرزبانی تایباد گفت: هنگ مرزی تایباد با ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور اسلامی افغانستان با تمام امکانات به دنبال برقراری امنیت در مرز است. به جهت امنیت به دست آمده تا کنون ۵۰ شهید و حدود ۱۰۰ جانباز از مرزبانی تایباد تقدیم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی افزود: در بحث ورود و خروج اتباع کشور افغانستان در نیمه اول امسال بالغ بر ۱۴ هزار متجاوز مرزی به دلیل بحران های کشور همسایه قصد ورود به خاک ایران داشتند که بازداشت شده اند. اما نیروهای ما این متجاوزان را برادران خود قلمداد می کنند و سربازان ما در مرز از جیره غذایی و آب خود به آنها می دهند تا به تایباد منتقل می شوند و از اینجا تحویل مرزبانی کشور همسایه می دهیم.

جانشین مرزبانی تایباد تصریح کرد: وظیفه مرزبانی خدمت به مرزنشینان عزیز است، تا کنون بالغ بر ۱۶ جلسه در روستاها با مردم در همین خصوص جلسات داشته و مشکلات آنها را به مسئولین رده های بالاتر رساندند. با توجه به تهدیداتی که دشمنان نظام و گروه های تکفیری برای کشور داشته و دارند، با این حال در حوزه کشاورزی و اقتصاد مرزنشینان تلاش کردیم کمک حال کشاورزان عزیز باشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن