اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

هیچ تلاشی ارزشمند تر از بخشیدن فردایی روشن به کودکان وجود ندارد

سخنران نماز جمعه روستای چنارلی مراوه تپه: رشد و بالندگی کودکان نشانه توان هر جامعه ای محسوب می گردد

آوای سنت :  اسماعیل آخوندقدیری در خطبه های نماز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ در روستای چنارلی شهرستان مراوه تپه با اشاره به هفته ملی کودک به اهمیت تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: از آن جایی که وضعیت زندگی، رشد و بالندگی کودکان یکی از نشانه های توان هر جامعه ای محسوب می گردد، هیچ تلاشی ارزشمند تر از بخشیدن فردایی روشن به کودکان وجود ندارد.

وی با اشاره به آینده جامعه، کودکان را افرادی شریف یاد کرد و گفت: آنها می‌توانند برای آینده‌ای بهتر، یاور مسئولان باشند، باید شرایط زندگی، رشد و بالندگی‌شان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به روز ۱۳ تا ۱۹ مهر که به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است، افزود: کودکان مهم‌ترین دارایی و سرمایه‌های هر کشوری هستند و آینده هر جامعه ای در گرو کودکان آن است.

اسماعیل آخوندقدیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف خداوند متعال از آفرینش انسان شکوفایی فضائل اخلاقی و تربیت انسان بوده است.

وی با بیان اینکه، خانواد‌ه به عنوان رکن اساسی تربیت، نقش بسیار مهمی د‌ر کمک به رشد‌ و تربیت کود‌کان ایفا می‌کند‌، تصریح نمود: این امر به‌ویژه د‌ر نخستین سال‌های زند‌گی که تجربه‌های اولیه کود‌ک د‌ر حال شکل‌گیری است، از اهمیت شایان توجهی برخورد‌ار است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن