اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مسئولان با تأسی از شخصیت عدالت‌خواه حضرت علی (ع) برای رفع فقر تلاش کنند

آوای سنت : امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان و تصمیم گیران جامعه باید شخصیت عدالت‌خواه حضرت علی (ع) را الگو قرار داده و برای رفع فقر و کاستی ها در جامعه تلاش کنند.

ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن یادآوری از ایام شهادت حضرت  علی (ع) به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: حضرت علی (ع) الگوی شجاعت، حق طلبی و عدالت خواهی برای همه آزاد مردان تاریخ است.

وی افزود: این شخصیت والا تمام زندگی خود را وقف اعتلای اسلام و کمک به فقرا و نیازمندان کرد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید.

ماموستا حسینی تصریح کرد: از مدیران و مسئولان انتظار می رود با تأسی از شخصیت عدالت‌خواه حضرت علی (ع) برای رفع فقر و کاستی ها در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: انتظار می رود دولتمردان در دولت سیزدهم با همتی مضاعف و کار صادقانه برای رفع دغدغه اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان کارهایی عملی انجام دهند چرا که فرصت خدمت محدود بوده و تا چشم به هم بزنند زمان خدمت رسانی را از دست داده اند.

ماموستا حسینی در ادامه خطبه های این هفته به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه داران تا فرصت باقی است از این ایام مبارک برای ذخیره خیرات و احسان خویش بهره گیرند.

وی افزود: کمک به فقرا و نیازمندان در این ماه مبارک باید بیش از هر زمانی نمود داشته باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن