مقالات و یادداشت ها

” کتاب داعش ماموستا “

آوای سنت : به تحقیق داعش یک پروژه برای ایجاد نفاق و تفرقه در جهان اسلام بمنظور تخریب چهره رحمانی دین اسلام است که طی سالیان گذشته ابزاری در دست دشمنان بوده است .

اخیرا کتابی از طرف حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه معزز پاوه بدستم رسید که سراسر حقیقت بود . کتابی در شکافتن کالبد فاسد داعش که با دقت نظر نگاشته شده است . کتاب حاوی مطالب و سخنرانی های حاج ماموستا درباره زمینه ها و ریشه های بوجود آمدن داعش است که بسیار آموزنده و روشنگرانه می باشد .

معمولا نوشته ها و وعظ های ماموستا با زبانی ساده اما مستند و بر پایه دلایل متقن بیان می شوند که خواننده در عین سادگی کلام تحلیل ها و محتوای سخن را درک کرده که عمیقا قانع کننده می باشند .

داعش نه برخاسته از اسلام بلکه زائیده سرویس های جاسوسی بین المللی با تمسک به برخی ناآگاهی های فرهنگی و دینی که در برخی مسلمانان وجود دارند ، می باشد .

کتاب داعش ماموستا تصویری روشن و واضح پیش روی خواننده قرار می دهد که از هرگونه اختلاط داعش با دین مبین اسلام پرهیز کنند .
داعش بذر پاشیده شده در سرزمین اسلام است که با توجه وجود برخی خواستگاه ها ، متاسفانه رشد کرده که نیازمند قیام جهانی دلسوزان اسلام بر علیه این سرطان است .

داعش ویروس کشنده ای است که اگر در مورد آن روشنگری نشود باعث ایجاد تصویری غیر واقعی از اسلام جلوی چشم جهانیان می شود .

کتاب ماموستا روشنگر و حاوی تحلیل های مستندی از حقیقت داعش است که در بردارنده نکات و موضوعات مهم و ارزشمندی می باشد که مطالعه آن را به همه دلسوزان و رهروان راه حقیقت و حقیقت جویی توصیه می کنم .

شیوایی بیان ، تحلیل های عمیق ، نتیجه گیریهای مستند و در یک کلام کتابی مفید برای همه است که امیدوارم در آینده شاهد تالیفات بیشتری از جناب ماموستا باشیم که الحق و الانصاف برای جامعه اهل سنت ستونی محکم و قوت قلبی برای مطالبه گران جامعه ما می باشند که از خداوند متعال طول عمر با عزت ایشان را مسئلت می نمایم.

سید علاءالدین حیدری
???????

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن