اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

مسلمانان باید متحد و منسجم از مردم فلسطین حمایت کنند

آوای سنت : عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با اشاره به زیرپا گذاشتن اصل کرامت انسانی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: امروز مسلمانان وظیفه دارند متحد و منسجم از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنند.

 آخوند عبدالجبار میرابی  در همایش مجازی «غزه مظلوم مقتدر» اظهارکرد: متاسفانه مستکبران جهان به وسیله رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم کرامت انسانی فلسطینیان را زیر پاگذاشته و مردم مظلوم فلسطین و غزه را این گونه به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: ما ضمن ابراز انزجار و تنفر از این رژیم کودک کش، تمام اعمال و حرکات آنها را محکوم می کنیم و از خداوند خواستاریم هرچه زودتر این بلاهایی که بر سر مردم غزه روا داشتند به آنها بازگرداننده شود تا مردم مظلوم دنیا به ویژه فلسطینیان نجات یابند.

امام جمعه قره تپه ادامه داد: یکی از بزرگترین وظایف بشریت حفظ کرامت انسانی است که در جامعه امروز با عنوان رعایت حقوق بشر نامیده می شود اما متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی این اصل و کرامت را زیر پا گذاشته و شرافت انسانی را از بین برده است.

آخوند میرابی با اشاره به تاکید پیامبر اسلام(ص) بر رعایت حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی، بیان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی با این همه جنایاتی که در غزه انجام داده و کودکان، زنان و مردم عادی را نسل کشی کرده باعث روسفیدی شیطان شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی مهمترین وظیفه امت اسلامی این است که گول مستکبران را نخورند و با عمل به دستورات و تاکیدات خداوند و پیامبر اکرم(ص) در حمایت از مظلومان، با اتحاد و همدلی از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن