مجلس و نمایندگان

مقاومت و شکوه غزه، ابهت پوشالی صهیونیسم را شکست

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با فرستادن درود به شهیدان غزه و ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در همایش مجازی «غزه مظلوم مقتدر» اظهارکرد : امروز با وجود اینکه غزه به عنوان مظهر شرافت و استقامت جهان اسلام، وجدان انسان ها را بیدار کرده اما سازمان ملل با مشاهده وضعیت وخیم این منطقه کاری نمی کند.

امانقلیچ شادمهر، جنایاتی که در غزه اتفاق می افتد را بر اساس کنوانسیون های لاهه، ژنو و تمام معاهدات بین المللی نقض قوانین دانست و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی به سرکردگی آمریکا و چند کشور دیگر به جان زنان و کودکان بی دفاع غزه افتاده و حتی به بیمارستان، پناهگاه ها و خبرنگاران هم رحم نمی کند و نگاهی به آمار شهیدان خبرنگار وجود انسان را به درد می آورد.

وی بیان کرد: در عین حال، مقاومت و شکوه غزه، ابهت پوشالی صهیونیسم را شکست به همین دلیل صهیونیست ها برای حفظ جایگاه خود دست به هرنوع جنایتی می زنند اما به زودی نابود خواهند شد و علت اینکه تاکنون دوام آورده اند هم حمایت آمریکا و چند کشور دیگر از آنهاست.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان به ویژه کشورهای عربی باید با مشاهده دلاورمردی و شهامت جبهه مقاومت دیگر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند و به فکر عادی سازی روابط با این رژیم نباشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن