اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

نامزد اهل سنت مجلس خبرگان : جمهوری اسلامی حکومت مردم بر مردم است

آوای سنت : نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان، نظام جمهوری اسلامی را حکومت مردم بر مردم دانست و گفت: مردم از هر قومیت و مذهب با حضور فعال در انتخابات می‌توانند بهترین افراد را به عنوان نماینده خود در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزینند.

آخوند کمال غراوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی که برگرفته از قرآن و دین مبین اسلام است، مجلس خبرگان رهبری مسوولیت انتخاب رهبر را با اختیارات تعریف شده در قانون از جمله تبیین سیاست‌های کلی نظام و نظارت بر عهده دارد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب قانون و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری هم انتخاب بالاترین شخص در نظام جمهوری اسلامی را انجام می‌دهند.

آخوند غراوی افزود: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تقویت وحدت و برادری را از جمله مهمترین برنامه‌های خود بعد از انتخاب به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری قرار داده‌ام چرا که هرچه دوستی و اخوت میان اقوام و مذاهب بیشتر شود به دنبال آن شاهد بیشتر شدن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا خواهیم بود.

وی گفت: به عنوان نامزد اهل سنت ترکمن انتخابات خبرگان رهبری وظیفه می‌دانم برابر قانون و آیین نامه انتخاباتی با حضور در مجالس و محافل و نشست‌های تمام قومیت‌ها و مذاهب شیعه و سنی برنامه‌های خود در مسیر تقویت وحدت و همدلی را تبیین کنم.

وی افزود: گلستان در بین استان‌های کشور طلایه دار وحدت است و امیدواریم مردم این دیار که همواره با حضور پرشور در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و همبستگی خود را به اثبات رساندند بار دیگر این مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند به نمایش بگذارند.

آخوند غراوی از مردم استان گلستان با هر قومیت و مذهبی خواست طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح ترین افراد، حضوری پرشور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

آخوند کمال غراوی متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در روستای آق توقای از توابع شهرستان مراوه تپه است.

وی در کنار معلمی، بیش از ۲۰ سال در شورای حل اختلاف گنبدکاووس فعالیت کرد و تدریس در مرکز تربیت معلم و دانشگاه‌های منطقه را در کارنامه خود دارد و همچنین به عنوان روحانی حج فعالیت می‌کند.

استان گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن