اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

وحدت و هوشیاری مردم دشمنان را ناکام گذاشته است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت میان شیعه و سنی با قوت و قدرت جاری و ساری است، گفت: مردم ایران آگاه و بصیر بوده و اجازه نمی‌دهند توطئه‌های دشمن به سرانجام برسد.

مولوی عبدالصمد ساداتی با اشاره به دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: معظم له قبل از انقلاب در این استان حضور داشتند و ارتباط محبت آمیزی با عموم مردم و علمای منطقه برقرار کرده بودند.

وی با بیان اینکه وحدت میان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان با قوت و قدرت جاری و ساری است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و مردمی است، مردم ایران آگاه و بصیر هستند، در تمامی صحنه ها از انقلاب و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و خواهند کرده و اجازه نمی‌دهند توطئه‌های دشمن به سرانجام برسد.

امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های دشمن زیاد و به شدت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: دشمنان در پی ایجاد تفرقه برای رسیدن به اهداف شوم‌شان هستند در این زمینه از امکانات و تبلیغات مختلف بهره‌گیری می‌کنند چرا که چشم دیدن وحدت و قدرت مردم را ندارند.

وی تاکید کرد: دشمنان تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بین اقوام و مذاهب اسلامی جدایی بیاندازند اما با هوشیاری و بیداری ملت هیچ‌گاه نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن