جهان اسلامعمومی

آیسسکو به دنبال توسعه فناوری‌های نوین در جهان اسلام

آوای سنت : به نقل از الوفد، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام و سازمان VR/AR، نشستی را با هدف بررسی راه‌های همکاری در زمینه فناوری‌های مدرن و نوآوری برگزار کردند.

در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد، دکتر سالم بن محمد المالک، مدیرکل آیسسکو و کریس کولو، مدیر اجرایی VR/AR حضور داشتند.

پس از بررسی استراتژی کاری و برنامه‌های هر دو سازمان که اهمیت زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های مدرن به منظور دستیابی به توسعه پایدار و حمایت از جوانان در زمینه نوآوری می‌دهند، دو طرف در مورد تعدادی از ابتکارات که می‌تواند با همکاری طرفین اجرا شود، بحث و گفت‌وگو کردند.

همکاری در برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها، رویدادها و کارگاه‌های آنلاین مشترک در حوزه فناوری‌های نوین و فناوری‌های متاورس، امضای یادداشت تفاهم بین دو سازمان و امکان برگزاری اجلاس جهانی در توسعه فناوری‌های مدرن در جهان اسلام خاورمیانه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

همچنین در این نشست، خانم سالی مبروک، مدیر دفتر مدیرکل آیسسکو، دکتر راحیل قمر، رئیس بخش علم و فناوری، دکتر محمد شریف، مشاور و دکتر عبدالرحمن متخصص فناوری و از سازمان VR/AR، دکتر سناء فرید، رئیس شعبه این سازمان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت داشتند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن