جهان اسلامعمومی
موضوعات داغ

فیسبوک در سنگر دفاع از اسرائیل

آوای سنت : فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکاست؟جمهوری خواه است یا دموکرات؟چیزی که کاملا واضح است و نیاز به بحث و جدل ندارد این است که مدیریت شبکه اجتماعی فیس بوک به طور کامل از اراده آمریکایی در کاخ سفید پیروی می کند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، در تمام جنگ‌ها و رویدادهای داغی که فلسطین اشغالی شاهد آن است،مدیریت فیس‌بوک به دنبال حذف محتوای فلسطینی و هرگونه محتوای عربی و بین‌المللی است که با رنج فلسطینی‌ها ابراز همدردی می‌کند یا وحشیگری و جنایات اشغالگران را افشا و ننگ ارتشی که تنها هدفش کودکان هستند را بر ملا می کند.

از جمعه گذشته، فیس بوک اقدامات خود را برای محدود کردن هرگونه نظری که با دیدگاه اسرائیل، آمریکا و غرب در تضاد باشد تشدید کرده است.

فیسبوک صدها حساب را بست و تعداد زیادی از این حساب ها را از اظهار نظر و اشتراک گذاری ممنوع کرد،و  صاحبان این حساب ها  از دو روز و گاهی ماه ها از هر نوع اظهار نظر در فیس بوک محروم شدند یا صفحه آنها در فیس بوک به طور کامل بسته شد.

شخصاً پس از انتشار مطلبی درباره رهبران جهاد اسلامی و انتشار در پایگاه السبیل تحت عنوان؛ سیستم امنیتی رهبران مقاومت: عیب کجاست؟ حساب کاربری من محدود شد،پس از آن و بدون اطلاع رسانی به بنده،صفحه من به طور کامل از فیس بوک حذف شد، با توجیه زیر از سوی مدیریت فیس بوک:پست های قبلی شما از استانداردهای انجمن ما پیروی نمی کرد، بنابراین شما دیگر نمی توانید کارهایی مانند ارسال پست یا اظهار نظر انجام دهید.

در واقع، ما نمی دانیم معیارهای فیس بوک در مورد محتوای فلسطینی چیست؟ و نمی دانیم که آیا مدیریت فیس بوک محتوای اسرائیلی را که مملو از انواع نژادپرستی و وحشیگری و تصاویر و اصطلاحات نفرت انگیز است،محدود می کند؟

آیا انتشار عکس و فیلم و اخبار مربوط به جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و جاهای دیگر با موازین فیس بوک مغایرت دارد؟ آیا انتشار حقیقت به منافع فیس بوک لطمه می زند؟ آیا فیس بوک موضعی خصمانه در قبال محتوای فلسطینی، عربی و اسلامی اتخاذ کرده است؟

فکر نمی کنم برای پاسخ به این سوال،به وقت زیادی نیاز باشد، سایت‌های ارتباطی غربی بخشی از نبرد رسانه‌ای صهیونیست‌ها هستند که همه دروغ‌ها و اطلاعات نادرست را منتشر می‌کنند و مانع از رسیدن حقیقت به جهان می‌شوند، زیرا می‌دانند این حقیقتی دردناک است و تمام دروغ‌های غرب درباره دولت جعلی اشغالگر را برملا خواهد کرد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن