مجلس و نمایندگان

اختصاص “ام آر آی” برای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات مناسبی در تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز مستقر و ارائه خدمات به بیماران می دهند.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات مناسبی در تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز مستقر و ارائه خدمات به بیماران می دهند.

وی افزود: اخیرا نیز دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن برای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اخذ و تحویل داده شد و در حال حاضر نیز مستقر شده است همچنین دو دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان شهدا و پیامبر اعظم گنبد اخذ شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: همچنین با تلاش های انجام شده دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان مناسب در بیمارستان های شهدا و طالقانی نصب شده است و ۲۰ تخت ویژه آی سی یو نیز در بیمارستان پیامبر اعظم تجهیز شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در راستای تامین تجهیزات پزشکی یک دستگاه پمپ قلبی- ریوی و دستگاه بالن پمپ در بیمارستان پیامبر اعظم مستقر شده است و همچنین یک مخزن اکسیژن ۲۰ تنی در بیمارستان مطهری و دو مخزن نیز در بیمارستان پیامبر اعظم از محل مشارکت خیرین تامین شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن