مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

انتقاد شدید نماینده سقز و بانه از حاشیه های دریافت خودرو توسط نمایندگان

آوای سنت : مدتی است موضوع دریافت خودرو توسط نمایندگان در قبال عدم رای به استیضاح وزیر صمت باعث تشویش اذهان عمومی و مخدوش کردن چهره مجلس یازدهم شده اما هدف پشت پرده آن انحراف افکار عمومی از نابسامانی های قیمت مسکن،خودرو ،مرغ و گوشت و… است و سعی می کنند با ایجاد یاس وسلب اعتماد و تضعیف جایگاه مجلس،به هدف نهایی خود که  کاهش مشارکت در جریانات سیاسی آینده هستند برسند.

اما در عجبم این قلم بدستان و پیج گردانها در ادوار قبل کجا بودند که چشم بر خودروهای پرادو،سراتو،زانتیا و سوزوکی و تصاحب آپارتمان ،زمین های مسکونی ،صنعتی وکشاورزی رانتی بسته بودند و الان با بزرگ نمایی این مسئله سعی در سرپوش گذاشتن بر سواستفاده های اربابانشان دارند.

اینجانب به صراحت اعلام می نمایم دریافت خودرو در قبال استیضاح وزیر صمت کاملا کذب و هدف آن مخدوش کردن چهره خادمین ملت است و بس.

بعنوان خادم مردم شریف شهرستان های سقز و بانه تمام تلاشم را بر پیگیری مطالبات و تعامل با دولت در جهت خدمت به موکلین عزیزم معطوف و نه سکوت اختیار کرده ام  و نه تعلل و رکودی در فعالیت هایی که موظف به انجام آن هستم می بینم بلکه مشکل از کسانی است که تعمدا” چشم خود را به روی واقعیت بسته و پنبه در گوش خود فرو برده اند.امیدوارم چشم بصیرت داشته و مطمئن باشند با اقدامات ناشیانه ی اضافه یا پاک کردن امضا در راستای امیال خود، نادیده گرفتن نطق ها و مکاتبات و سانسور خبری،راه به جایی نمی برند.

اینجانب تا زمانی که در جایگاه نمایندگی مردم شریف حوزه انتخابیه باشم خود را متعهد به خدمت مضاعف و رعایت امانت و صداقت در رفتار می دانم و یقین دارم با نزدیک شدن به فضای انتخابات مجلس دوازدهم شاهد بی اخلاقی ها و سناریوهای کثیف دیگری نیز خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بهزاد رحیمی خادم مردم شریف شهرستان های سقز و بانه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن