مجلس و نمایندگان

انتقاد نماینده اهل سنت مجلس از تلاش‌های در حال انجام برای تغییر تقسیمات هرمزگان

آوای سنت: یک نماینده اهل سنت مجلس با طرح تقسیمات جدید شهری در هرمزگان مخالفت کرد.

احمد جباری نماینده مردم بستک و پارسیان در تازه ترین اظهارات خود با اشاره به جایگاه و وظایف نمایندگان مجلس گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم به جای طرح مشکلات در رسانه‌ها و تریبون‌ها، در عمل و با تکیه بر وظایف قانونی خود به دنبال چاره جویی و حل آنها باشیم وگرنه مردم بهتر از ما از مشکلات خبر دارند.

نماینده مردم غرب هرمزگان درباره راهکارهای رفع محرومیت در منطقه جنوب افزود: مسئله محرومیت زدایی در جزایر خلیج فارس به یک عزم ملی نیاز دارد و وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت مسکونی سازی جزایر خلیج فارس تأکید دارند، یعنی اینکه یک فعالیت مضاعفی برای ایجاد تمامی زمینه های زندگیِ مطلوب در جزایر فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه بی توجهی به برخی خواسته ‌های مردم سبب شده تا عملاً کیفیت زندگی عمومی تحت‌الشعاع قرار گیرد، عنوان نمود: ما به عنوان نماینده ی همه مردم ایران وظیفه داریم که این مشکلات را بر اساس قانون و وظیفه نمایندگیِ خود که در قانون اساسی کشورمان نیز تصریح شده، مورد توجه قرار دهیم و مطالبات عمومی مردم را پیگیری کنیم.

جباری با اشاره به موضوع جدایی بخش‌هایی از غرب هرمزگان که هر از گاهی توسط برخی اظهار نظرهای غیر مسئولانه افرادی در استان فارس تبدیل به چالش و نگرانی مردم می شود نیز بیان داشت: باور ما این است که هیچ دلیل موجه و منطقی برای این جداسازی وجود ندارد و مردم هرمزگان نیز زیر بار این موضوع نخواهد رفت و این مسأله به جز ایجاد کدورت و ناراحتی میان مردم شریف دو استان هیچ ثمره دیگری ندارد.

نماینده مردم هرمزگان در بهارستان تصریح کرد: اگر منابع و یا اعتباراتی برای توسعه سواحل غربی هرمزگان وجود دارد و یا اینکه عده‌ای مدعی آباد کردن مناطق غربی پارسیان هستند، در همان مجاور شهرهای شان مناطق محرومی است که اوضاع نابسامانی دارند و همت خود را معطوف به توسعه همان مناطق و عمل به وعده هایی کنند که به نفع آرامش مردم باشد و الا خط و نشان کشیدن برای مردم ساحل نشین و دست درازی به حریم مردم یک منطقه در شأن یک مسئول در تراز نظام جمهوری اسلامی نیست.

جباری با اشاره به مشکلات استان یادآور شد: هرمزگان به لحاظ برخورداری از شاخص های مطلوب مدیریت شهری و رفاه عمومی دچار مشکلات عدیده ای است که یکی از آنها وضعیت نامناسب رها شدن فاضلاب بندرعباس به دریا است که وضعیت بسیار زشت و زننده‌ای دارد. بخش کثیری از مردم که به ما به عنوان نماینده هرمزگان مراجعه می‌کنند، از این موضوع گلایه داشته و همچنین بسیاری از مهمانان استان نیز از این وضعیت به عنوان زشتی سواحل جنوب و ساحل بندرعباس یاد می‌کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن