مجلس و نمایندگان

بهره‌برداری پروژه برق گنبدیک با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس‌شورای اسلامی گفت: پروژه برق گنبدیک گنبدکاووس با هدف تقویت شبکه توزیع برق با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

امانقلیچ شادمهر در جلسه شورای‌اداری شهرستان اظهار کرد: گنبدکاووس در تمام دولت‌ها و ریاست‌جمهوری‌های قبلی مغفول مانده و فراموش شده‌است و این محرومیت حاصل سالها بی‌توجه دولت‌ها به این شهرستان است.

وی تصریح کرد:پروژه‌های برزمین مانده سالهای گذشته در دولت سیزدهم باشورو حال و توجه خاصی پیگیری می‌شود و این امیدی در دل مردم ایجادکرده‌است.

* پروژه‌ها و مسائل شهرستان گنبدکاووس در سفردوم رئیس‌جمهور مغفول نماند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس‌شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن‌پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تخصیص اعتبارات آن،تلاش کنند تا در مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور،پروژه‌ها و مسائل شهرستان گنبدکاووس مغفول نماند.

وی ادامه داد:منطقه‌آزاداینچه‌برون،راه‌آهن اینچه‌برون،گنبدکاووس،آزادشهر،شاهرود،جاده نفت و غیره از جمله پروژه‌های مهم شهرستان بوده که موردپیگیری جدی قرارگرفته‌است.

شادمهر گفت: منطقه‌آزاداینچه‌برون راهی برای ورود به بازار جهانی آسیای‌میانه است که بیش از دومیلیون مصرف‌کننده در آن قرار دارد و اگر مدیران در پیگیری فعالیت این منطقه تعلل کنند،قطعا استان‌های دیگر از این ظرفیت بهره‌مند می‌شوند.

* تولید برق در مقیاس کوچک در حوزه گنبدکاووس

وی بیان کرد:پروژه برق گنبدیک با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و تولید برق در مقیاس کوچک در روستاهای “آق‌آباد”،”هوتن”،”اینچه‌برون” و گنبد دو در حال انجام است و خط‌انتقال آن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دستگاه‌های اجرایی در مصرف بهینه برق همکاری کنند

مدیر شرکت توزیع برق گنبدکاووس در این جلسه گفت: با توجه به اینکه مصرف برق در چندروز گذشته به خط قرمز رسیده است اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی در مصرف بهینه و کاهش عملکرد مصرف برق هیچ همکاری ندارند و تنها ۱۰درصد آنها نسبت به کاهش مصرف برق توجه داشتند.

سیدعلی‌اکبرحسینی‌فر اظهارکرد:در شهرستان گنبدکاووس ۲۱۹ اشتراک مشمول ادارات هستند و با توجه به عدم همکاری و افزایش مصرف برق توسط آنها، از اول طرح در خردادماه ۵۰ درصد از برق ادارات قطع شده‌است.

وی تاکیدکرد: با توجه به افزایش دما در روزهای آینده از تمامی مشترکان تقاضا داریم در مصرف بهینه برق با ما همکاری نمایند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن