مجلس و نمایندگان

درخشان: رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت ، تدبیری خلاقانه برای برون‌رفت از مشکلات پیدا کنند

آوای سنت : نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت، با توجه به قول‌هایی که به مردم داده بودید و افق‌های روشنی که به مردم نشان داده بودید، تدبیری خلاقانه برای برون‌رفت از مشکلات بیابید.

عبدالناصر درخشان در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس (سه شنبه ۹ آذرماه) گفت: با شعار مجلس انقلابی خود را نماینده انقلابی می‌دانیم، مگر نه این است که انقلابیون در جوامع به طور خاص در کشور عزیزمان همچون معمار کبیر انقلاب و سربازی چون سردار دل‌ها فریاد مظلومان جهان بودند؟!

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خود را نماینده انقلابی می‌دانیم، اما چگونه از کنار کودکان کار در پشت چراغ‌های قرمز شهرهایمان بی‌توجه و بی‌برنامه می‌گذریم؟ خود را نماینده انقلابی می‌دانیم در حالی که کودکان سیستان و بلوچستان حتی شرایطی را که کودکان کار باشند را هم ندارند.

وی افزود: دانش آموز هموطن ما کلاس و معلم که جای خود برای پای برهنه‌اش هم کفشی برای پوشیدن ندارد. روستائیانی را داریم که در عصر تعالی پیشرفت امروز جامعه بشری راه مناسب برای دسترسی به شهرهایشان ندارند و هنوز که هنوز است ظرف آب شرب‌شان را از چشمه آب بی‌کیفیت پر کرده و روی دوششان حمل می‌کنند.

درخشان خاطرنشان کرد: دانش‌آموز در بلوچستان برای شرکت در کلاس مجازی یا شرکت در امتحانش در فصل سرما و گرما باید در مرتفع‌ترین جای روستا قرار گیرد، تا شاید بتواند به اینترنت دسترسی پیدا کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمده بودیم که مسیر حرکت کشور را به سمت رشد و بالندگی سوق داهیم و ریل‌گذاری کنیم، اما مشکلات اقتصادی هر روز بیشتر و مردم هر روز در تنگنایی بزرگ‌تر قرار می‌گیرند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت! با توجه به قول‌هایی که به مردم داده بودید و افق‌های روشنی که به مردم نشان داده بودید، تدبیری خلاقانه برای برون‌رفت از مشکلات بیابید.

درخشان خاطرنشان کرد: در بلوچستان مناطقی هست که به دور از تصور و ذهنیت انسان توسعه‌یافته امروزی چهره‌هایی تکیده، کودکانی که کودکی‌شان را تجربه نکردند و اینکه دولت برایشان راه و مسکن و آب می‌آورد، به دور از تصور و انتظارشان است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سربازان عرصه دیپلماسی در برهه‌ای حساس قرار دارید، امید داریم که با قدرت و با شرافت و با نگاهی سربلندانه سفیر مردم ایران باشید و اینکه راهی درست که به غرور ملت خدشه‌ای وارد نشود، در مذاکرات ظاهر شوید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن