مجلس و نمایندگان

در‌ نظارت با هیچ مدیری تعارف نداریم

آوای سنت : غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا  (استان گلستان ) در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان آق‌قلا، اظهار کرد: نگاه ما در توجه به آق‌قلا همانند گرگان است و هیچ تفاوتی در پیگری مشکلات بین گرگان و آق‌قلا وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید برای پیشرفت آق‌قلا از توان نخبگان استفاده کنیم و باورم بر این است باید در شهرستان برای پیشرفت یک مدل برنامه‌ریزی شده داشته باشیم تا شاهد رشد متوازن در شهرستان باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسم آق‌قلا شهرستان است اما سیمای آق‌قلا به اندازه شهرستان نیست و باید با همت جهادی برای پیشرفت آق‌قلا تلاش کنیم.

منتظری گفت: این عدم پیشرفت و آسیب‌هایی که به شهرستان وارد می‌شود باعث کوچ نخبگان و مردم از شهرستان خواهد شد و این امر باعث عدم پیشرفت شهرستان می‌شود و‌ نباید اجازه دهیم چنین انفاقی رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه آق‌صلا می‌تواند به پنجره توسعه استان گلستان تبدیل شود، گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های شهرستان مسائل ورزشی به ویژه اسبدوانی است که با پیگیری‌های مجدانه برای رفع آن اقدام خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما برای شعار دادن نیامده‌ایم و‌برای تمامی مشکلات شهرستان به صورت ویژه پیگیری‌ها را در دستور کار داریم و بلکه برخی از آن‌ها در یک قدمی حل شدن است.

منتظری گفت: استاندار رییس جمهور یک دولت کوچک است و معاونانش وزرای این کابینه هستند و‌ کار وظیفه نظارتی خودمان را هم در استان و هم در شهرستان عمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند و اگر لایروبی رودخانه انجام می‌شد فاجعه سیل رخ نمی‌داد و ما در نظارت با مدیری تعارف نداریم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفته تا به محرومین توجه ویژه شود و این قول را می‌دهم به تمام روستاها سفر خواهیم کرد چون از نزدیک باید تمام دردها را بچشیم و ببینیم تا بتوانیم برای حل آن تلاش کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن