مجلس و نمایندگان

زره تن لهونی : دولت ظرفیت های گردشگری اورمانات را فعال کند

آوای سنت : نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: اورامانات به ویژه جوانرود ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری و اشتغالزایی دارد و چنانچه حمایت دولت باشد اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

در آیین افتتاح گازرسانی به ۲۱ روستای جوانرود با اشاره به اینکه گازرسانی به ۲۱ روستا اقدامی بزرگ محسوب می‌شود اظهار داشت: در چهار سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به چهار شهرستان اورامانات هزینه شده که نتیجه آن بالا رفتن شاخص‌های گازرسانی این منطقه از میانگین کشوری است.

لهونی با بیان اینکه در حوزه آبرسانی مشکلاتی وجود دارد اما اقداماتی نیز انجام شده است عنوان کرد: ارتقای وضعیت بهداشت و درمان از جمله تکمیل درمانگاه دو شهرستان و ساخت بیمارستان برای دو شهرستان از جمله اقدامات انجام شده است.بعد از انقلاب اقدامات بسیار خوبی در حوزه خدمات‌رسانی به مردم اورامانات و زیرساخت‌ها انجام شده و چند سال اخیر شاهد جهش در زیرساخت‌ها بودیم.

لهونی با بیان اینکه در زمینه اشتغال نیازمند توجه هستیم و اقدامات قابل توجه نبوده است افزود: اورامانات به ویژه جوانرود ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری و اشتغالزایی دارد و چنانچه حمایت دولت باشد اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بازارچه جوانرود برای اشتغالزایی گفت: گاهی متقاضیان برای دریافت مجوز با قوانین دست و پا گیر مواجه می‌شوند که باید تسهیل شوند.

لهونی با اشاره به تلاش مشترک مجلس و دولت برای طرح ساماندهی کولبران افزود: این قانون تا یک یا دو ماه آینده ابلاغ می‌شود و درخواست داریم تا آن زمان سختگیریی‌ها در معابر کاهش یابد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن