مجلس و نمایندگان

همدلی و همکاری نمایندگان منتخب رمز توسعه سیستان و بلوچستان

حسین زهی: ظرفیت های استان برای توسعه چشمگیر است

آوای سنت: منتخب مردم خاش در مجلس همدلی مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان را نوید بخش تحقق مطالبات مردم عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت ، اسماعیل حسین زهی منتخب مردم خاش، میرجاوه و تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همدلی شکل گرفته در میان اعضای مجمع نمایندگان استان نوید دهنده یکپارچگی و تصمیم سازی مثبت برای تحقق مطالبات مردمی و تامین نیازهای منطقه با بهره گرفتن از از ظرفیت های بالقوه نمایندگان است.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان می توانند با وفاق و همدلی و دغدغه مندی مشکلات مردم استان را به مقام های عالی دولت انعکاس دهند افزود: قطعا پیگیری های نمایندگان تاثیر بسزائی در رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن آنها دارد. وحدت رویه در پیگیری مطالبات مشترک یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر بوده که مجمع نمایندگان استان از شمال تا مرکز و جنوب استان می توانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

ابن نماینده اهل سنت بیان کرد: در هر یک از شهرهای خاش، زاهدان، میرجاوه، تفتان، چابهار، سراوان، ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان و سیب و سوران، دلگان، بنت، کنارک و شهرهای حوزه سیستان ظرفیت های فراوانی در مباحث تجاری، مرزی، کشاورزی، صنایع و معادن وجود دارد که از آنها می توان در جهت رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم بهره برد.

حسین زهی ظرفیت های دریای مکران، نقاط مرزی و وجود پتانسیل های کشاورزی، دامی، شیلاتی و معدنی در حوزه یاد شده را بی نظیر دانست و اظهار داشت: این مناطق با قابلیت سرمایه گذاری می توانند در رونق تولید و اشتغال و محقق شدن شعار جهش تولید موثر واقع گردند.

منتخب مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: امید می رود با برنامه ریزی هایی که در مجمع نمایندگان استان صورت پذیرفته و همه دوستان از مشکلات و دغدغه های مردم آگاهی دارند، پیگیری مطالبات به سرانجام خوبی برسد و تحول را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.

حسین زهی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با نمایندگان خودشان همراه و همگام هستند و قطعا در دولت نیز ظرفیت های ارزشمندی برای ارتقای شاخص های خدماتی و توسعه استان وجود دارد و با این مزیت ها می توانیم آینده منطقه را روشن و توسعه یافته ترسیم نماییم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن