مقالات و یادداشت ها

در آغوش گرفتن حجاب اسلامی

آوای سنت : مروارید یکی از بزرگترین گنجینه های جهان است. این شیری سفید ، صاف ، براق است و هنگام طراحی جواهرات از آن خیره کننده است.

از اعماق دریا گرفته می شود و درون صدف رشد می کند. صدف از این گوهر گرانبها محافظت می کند و از زیبایی مروارید به هیچ وجه تخریب نمی شود.

به همین ترتیب ، قانون لباس اسلامی ( حجاب ) از یک زن مسلمان به روشی مشابه محافظت می کند. حجاب حکم خداوند متعال است و برای همه زنان بالغ واجب است.

در اسلام ، قانون لباس برای زنان و مردان بر اساس اعتدال است. به هر دو جنس آموزش داده می شود که به روشی معین بپردازند که برای پروردگار ما محافظه کار و خوشایند است.

زیبایی حجاب این است که قدرتمند است و به زن این توانایی را می دهد که جنسی خود را از معادله خارج کند. این کار یک زن مسلمان را وادار می کند که به جای یک تکه گوشت ، توسط مردان هوشمند به عنوان یک موجود هوشمند دیده شود.

برای بازگشت به اسلام ، پذیرش حجاب می تواند یک تصمیم دشوار باشد به خصوص هنگام زندگی در جامعه غیرمسلمان. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که علیرغم هرگونه رزرو ، همه زنان مسلمان باید در پوشیدن حجاب عجله کنند ، زیرا این امر از جانب خداوند متعال است.

انتخاب را به حجاب بسپارید
برای یک مسلمان جدید ، انتخاب پوشیدن روسری اسلامی ، جهادی درونی است که علیه خودش می پردازد. برداشت های جامعه و همچنین آشنایان نزدیک نیز در روند تصمیم گیری سنگین است. پنهانی نیست که رسانه ها غالباً اسلام را منفی نشان می دهند. و حجاب لباسی است که بلافاصله زن را مسلمان معرفی می کند.

بسیاری از زنان مسلمان از ترس ، مسخره کردن در ملاء عام یا حتی ممنوع الخروج شدن از تحصیل یا یافتن شغل ، ترسهای بسیار واقعی درباره حجاب دارند.

این حجاب در بسیاری از نقاط جهان مورد تمسخر واقع شده است و در کشورهایی مانند فرانسه ، اسپانیا و بلژیک ممنوع شده است . فارغ از بحث و جدال ، حجاب یک جامه زیبا است و رحمت خداوند متعال است. شما با انتخاب حجاب ، نماینده ایمان اسلامی هستید.

بازگشت به اسلام ممکن است هنگام خرید یک حجاب مناسب ، با مشکل روبرو شود. حتی ممکن است در یک جامعه غیرمسلمان نیز خریدن حجاب مجانی مشکل باشد.

خوشبختانه اینترنت یکی از بهترین مکان ها برای یافتن حجاب با کیفیت است. استایل ، رنگ و طرح های بی شماری وجود دارد که می توانید هنگام خرید آنلاین انتخاب کنید.

یادگیری چگونگی پیچیدن روسری در اطراف سر ، مهارتی است که برای انجام کامل آن به تمرین نیاز دارد. بار دیگر ، وب سایت های اسلامی و سایت های تجارت الکترونیکی کمک بزرگی در این زمینه می کنند که بیشتر آنها آموزش هایی را برای این امر ارائه می دهند که چگونه بانوان می توانند با موفقیت حجاب (روسری ، برقع) را در سر خود ببندند تا بتوانند آنچه را که برای زیبایی پوشانده شده است را پوشش دهند.

عادت کردن به لوازم جانبی جدید
جدید بودن حجاب اغلب برای مسلمانان جدید بسیار جالب است . برای اکثر خانم ها ، شما موهای خود را کوتاه کرده اید و یا به یک ظاهر طراحی شده و به کمال رسیده اید. و اکنون شما باید آن را به طور کامل بپوشانید تا حتی یک رشته موی سر از زیر روسری یا برقع بیرون نرود.

خبر خوب این است که استفاده از حجاب به راحتی عادت می شود. با پوشیدن آن در خانه شروع کنید ، حتی اگر فقط در محدوده اتاق خواب شما باشد. با گذشت زمان ، شما فراموش خواهید کرد که آن را می پوشید. اما هرگز دلایل اهدای آن را در درجه اول فراموش نکنید. خداوند متعال با رحمت بی نهایت به ما نشان می دهد که حتی اگر سعی کنیم هرگز نمی توانیم آن را بازپرداخت کنیم. و آنچه ما در عوض از ما خواسته می شود ، پیروی از تعهداتی است که او برای ما حکم کرده است.

با تمام قدرت جلو رفتن
هنگامی که عادت دارید حجاب در خانه بپوشید ، قدم بعدی این است که آن را عمومی کنید. متعهد شوید هر وقت خانه را ترک می کنید یا در اطراف افراد غیربومی هستید ، حجاب خود را بپوشید.

اگر می ترسید حجاب شما همنشینان یا عزیزانتان را شوکه کند ، ممکن است تصمیم بگیرید قبل از شروع پوشیدن ، یک اعلامیه مختصر تهیه کنید. این کار از طریق ایمیل ، رو در رو یا حتی از طریق پیام متنی قابل انجام است. چیزی مثل:

وی گفت: “دفعه بعد که با من ملاقات می کنید ، من با پوشش اسلامی ظاهر می شوم. بنابراین خیلی تعجب نکنید. ”

شما نیز با گفتن به آشنایان یا عزیزان خود ، به آنها نیز زمان می دهید تا ذهن خود را آماده کنند. این امر باعث می شود که وقتی برای اولین بار در اطراف کسانی که برای اولین بار در مقابل آنها با حجاب ظاهر می شوید ، با تعجب یا اوقات تلخی آنها روبرو نشوید.

هنگام تصمیم گیری ، شیطان در هر مرحله از راه نجوا می کند تا به شما اجازه دهد تا در برابر پوشیدن آن (حجاب اسلامی) در برابر همه مقاومت کنید. نگذارید شیطان پیروز شود.

به خداوند متعال اعتماد کنید. و قدم بردارید تا اینکه حجاب بهترین لوازم جانبی شما باشد که به دنبال خشنودی خدا می پوشید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن