مقالات و یادداشت ها

نامه ای از اهل غزه به امت اسلامی

آوای سنت : در این نامه مطالبی که در دل داشتم می‌خواهم به عرض برسانم : مثل این که ملتهای عرب و مسلمانان سرگرم انجام بازی کامپیوتر و دنبال قهرمان ممتاز هستند و برای آنها دست می‌زنند و هورا می‌کشند و فقط به ضربه هایی که محور مقاومت به نیروهای اسرائیلی وارد می‌کنند توجه می‌کنند و چشم خود را بر قضایایی که از آن سوی دیگر رخ می‌دهد بسته‌اند

مسلمانان عزیز نیک بدانید که غزه ویران شده است لطفا این پیام را به تمام جهان برسانید که ما در غزه شب و روز زیر شدیدترین بمباران گلوله‌های توپ و موشک هستیم .

اما با این حال هم در خانه‌هایمان مانده‌ایم و از آن جا کوچ نکرده‌ایم و به یاری خدا هرگز هم کوچ نخواهیم کرد اسرائیلها انواع و اقسام آتش را بر روی کسانی که در خانه‌هایشان هستند می‌گشایند

و در اثر این بمباران وحشتناک ساختمان‌ها بر سر مردم فرو می‌ریزند بعد ما آمار می‌گیریم به ۵۰ شهید بلکه گاهی به ۷۰ شهید می‌‌رسند. حتی نمی‌توانیم آمار دقیق شهدا یا کسانی که مفقود شده‌اند و یا زیر آوار مانده‌اند به دست بیاوریم منتظر حملات دیگر هستیم چه بسا شاید این بار نوبت به ما برسد و خانه‌ها بر سر ما ویران شوند.

با هر بمبارانی که صورت می‌گیرد چندین نفر از عزیزانمان را از دست می‌دهیم ما آنها را در راه خدا فدا می‌کنیم و در خانه‌هایمان پیوسته می‌مانیم ولی ما هم سوپرمن ( ابر قهرمان ) نیستیم و مردان جبهه مقاومت هم انسانهای معمولی هستند هیچ کدام از آنها قهرمان افسانه‌ای نیستند. آنها با سرکش ترین و جنایتکار ترین لشکر دنیا با این همه اطلاعات و تجهیزات جنگی که دارند می‌جنگند.

خوب هم می‌دانیم‌ که خدا با ماست و او تنها یاری رسان و یاور‌ است باکی هم نداریم از این که تمام ملتهای عرب و مسلمانان نسبت به ما بی‌تفاوت نشسته‌اند و نظاره‌گر هستند ما از آنها کنفرانس ، راهپیمایی و فعالیت تبلیغی نمی‌خواهیم چون این نوع کارها دردی را از ما دوا نخواهد کرد.

ای مسلمانان اگر برای کمک به مردم مصیبت دیده غزه اقدام نکنید از خدا می‌خواهم که هرگز شما را نبخشد و در روز قیامت بزودی بابت این بی‌تفاوتی شما نسبت به ما در محضر خدا و فرشتگان و پیامبران شما را بازجویی خواهیم نمود.

من اکنون این چند جمله را می‌نویسم هر چند نمی‌دانم کی به دست شما می‌رسد چون اینترنت در این جا بسیار ضعیف است درست بر خلاف بمباران‌های شدیدی که در طول شبانه روز ساختمانها را به لرزه در می‌آورد.

آیا هیچ می‌دانید که قدرت تخریب انفجارها چقدر زیاد است؟ ما آن را در غزه به وضوح مشاهده می‌کنیم درسته که در اینجا برق قطع شده و ما برق نداریم اما گلوله‌های منور که ارتش اسرائیل در شب شلیک می‌کنند تا محل استقرار مجاهدین را پیدا کنند و بعد آن را بمب ‌باران نمایند شب را مثل روز روشن می‌‌کند.

لطفا این نامه من را بخوانید چه بسا با خواندن این چند جمله شگفت زده شوید یا شاید هیچ تاثیری بر روی شما نگذارد خلاصه اگر باعث ناراحتی شما شدم مرا ببخشید.

از طرف یکی از برادران مسلمان غزه

بر‌گرفته از کانال دکتر وصفی ابو زید
مترجم : حسن محمدی آذر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن